Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Ja litt må de gi tilbake for all hardwaren de har stjålet i Norge siste 25 år

Jeg liker dog ikke at det tar så lang tid for dem å oppdatere live/test-live/xbox versjonen. Den versjonen de har på xbox nå er fra 2017 en gang, mens PC-versjonen vel er fra januar-ish. Test-live versjonen er fra første versjon av kampsystemet og de har gjort svært mange endringer siden da.

Jeg hadde håpet Funcom skulle få kampsystemet på PC før påske. Det viser seg at de har feature-frys på onsdag neste uke, så da tenker jeg at vi først får oppdateringer til PC og Xbox etter påske. Da har de mindre enn en måned på seg til å gjøre justeringer til builden de har internt. Jeg synes det er smått, det blir fort bare to oppdateringer…

3 Likes

Det är inte vid påsk vi ska sälja spelet. Vi ska sälja spelet när det släpps 8e maj :slight_smile:

1 Like

Spillet skal helst være godt testet ved release sånn at det to dager etter launch ikke er masse exploits som ødelegger spillet. Exploits er sånt man finner når spillet er på live med 30k unike spillere, ikke 30 spillere på en testserver. :slight_smile:

3 Likes

Vi vet fortfarande inte planen fram till launch mer än de features som är sagt :slight_smile: De bör rimligtvis vara tillfredsställda med den builden som visas på GDC imorgon på Xbox exempelvis

Dessutom vet du inte vad som finns ute om du inte testat den versionen som finns på Funcoms kontor

Jeg vil tro de får grei kontroll på det tekniske med det testregimet de kjører nå. Som sagt, det jeg tror de ikke nødvendigvis klarer å få testet i et relativt lite, lukket miljø er exploits og taktikker som ødelegger gameplayet.

… Var innom kontoret til Funcom, men tok meg ikke tida til å teste den interne builden. Som sagt, det tekniske tipper jeg funker greit. Begrenset hvor mange exploits en enkeltperson kan klare å finne. :stuck_out_tongue:

Oh well, bare mine beskymringer før launch. Kan være Funcom har full kontroll.

3 Likes

Testronic heter selskapet. De tester i hovedsak stabilitet og sånt. + at de har noe som 50 ulike PC konfigurasjoner de tester på. Så man får veldig veldig høy kvalitet på det arbeidet de gjør.

3 Likes

Fått en STD fra en polakk, eller? Du hørtes litt bitter ut av erfaring :smirk:

Hehe har hatt innbrudd i bilen bl.a.

6 Likes

Lite nyheter fra GDC. og røde dager. Var det dette vi så frem til under disse dagene?

er det med for mye forventninger da … Men er nå igrunn til etteriddagen det starter ordentlig der borte da :slight_smile:

Men noe heftige news ut av dimensjoner er vel ikke akkurat å forvente…

Men at kursen burde teste 20 kr snart er vel liten tvil om :stuck_out_tongue:

3 Likes

Selv ser jeg frem til mai måned :stuck_out_tongue:

3 Likes

Tja, “heftig news av dimensjoner” er jo relativt.

CE hypen starter, og det kommer Mutant nyheter. Tror det er nok for de fleste.

4 Likes

Håller med! Samtidigt som att Funcom bygger fundament som aldrig förr; tror det snart kommer bära frukt i form av nya publishing avtal och IP-royalties :grinning: :facepunch:

Hvis det er i ettermiddag du prøver å fortelle om så forstår jeg :joy:

nei nei :stuck_out_tongue: haha … Går litt fort noen ganger !!

Hvor blir det av omsetningen?

Den hoppa fra ELE til NAS.

Det blir snart vår tur. 29 børsdager til launch.

3 Likes

Messen starter idag, satser på positiv PR har noen effekt :wink:

2 Likes