Jeg tror ikke vi skal vente for mye fra gdc denne uka. De tidligere årene så har det ikke kommet ut stort fra gdc før etter messen er ferdig og embargo er løftet.
Er heldigvis ikke meldt noe embargo på CE ting.
71% av ca 300 innlegg de siste 30 dagene har vært positive til CE på Steam !
Hvis Funcom får en bra versjon av CE ut på live i grei tid før launch, så håper jeg at de kan komme opp i 80%+ og “Very positive”. Tror det hadde hjulpet bra for salget ved lanseringen.
En personlig önskning vore att man under GDC ger ut datum när Combat revamp går live. Eftersom man nu väljer att demonstrera Conan Exiles med nya combat på Xbox vore de trevligt att man ger ut ett datum som synkar både för PC/Xbox. På så sätt tror jag det hjälper till med marknadsföringen och pressen kan skriva fina artiklar om detta.
Hvis de ikke har en build klar, så er det ikke noe de vil gjøre.
Det är väl självklart att det är baserat på att det finns en build som är klar. Skrev att ett datum vore önskvärt.
“Sell in may and stay away”
Ikke 100% uenig.
Buy now, sell in May. Buy in june, sell in July. Buy in September, sell in October (om det blir MYZ slipp da). Buy in December, sell in January (alltid nyttårsrally).
Såja!
Hyyyype. This is only THE beginning!!!
Evolve promotar Mutant på GDC!
Det kan vi like!
Elias Software visar mutant trailern i deras bås
Jeg selger nok ikke alt i Mai.
Vi kan risikere at kineserne som har lagt ut cash for å promotere Ce i kina eller hva det var, faktisk har en plan, og det er ikke reint få kinesere.
Og enda værra, så kan vi risikere at Mutant plutselig kommer rundt sommeren en gang.
Si hva du vil om hvordan mutant ser ut, jeg synes det ser ut som et spill som rett og slett gir F, og som er laget for å være gøy å spille.
Selvhøytidelige og seriøse spill som prøver å være mer enn de egentlig er finnes det veldig mange av.
Morsomme, litt mer useriøse slagere som gir F i reglene er det litt lengre i mellom.
Jeg håper Mutant går inn i den siste kategorien der.
Det som er genialt med MYZ er at det faktisk ikke ser ut som alle andre spill der ute. Andemannen og Villsvinkaren gjør at spillet får en litt annet preg enn vanlig. Håper resten av spillet er tilsvarende quirky. Tror det vil bli godt mottatt når ting ikke føles akkurat likt som de 50 forrige spillene en prøvde.
Er alle klare nå eller? Nå tror jeg det begynner å dra seg til. Jeg tipper det starter i morgen kursmessig. En dupp først og så opp #idiothaussing
sweet
Pretty plz dropp dobbeltpostingen? 
#dobbelhype