Om ikke det blir hype nå, så blir det hvetfall hype om 5-6 uker 
Enten er forventningene til action tatt ned eller så er det noe annet som bremser. Mulig begge. Jeg er kun sporadisk innom tråden her for avsjekk mot kursbevegelser. Lite divergens pt.
Jeg husker i tiden før det tok av med EA Conan Exiles. Minner litt om nå i grunn. Jeg tror siste dipp kommer i morgen før det skal kjøres litt før helgen og påvente av newsflow fra helgen / neste uke.
Hehe Ja det smalt godt i kursen når "Traileren " kom… i fjor…

Var vel her ett sted som tilsvarer nå, og på veien mot nyttår var maaaange sikker på at nå nærmer vi oss toppen. Kursen har gått litt allerede, men det er mye potensiell stigning fremover nå. Det er 0, zero, nada markedsføring, kun en gjeng med Funcom autister som fanger opp det småtteriet som postes på twitter and what not
Verden merker ingenting, enda…
Stemmer bra, her er google trenden markert i gult, 6 uker før lansering.
Før EA-lanseringen gikk google-trenden fra 1%-2% til 7%. Vi er nå på 4%. Synd Funcom ikke klarte å holde på interessen som var rundt jul, da var den oppe på 7% uten markedsføring.
Syns ikke det er synd egentlig , siden ifølge de selv ønsker at spillet er mest mulig " klart" Og la Toget starte rett før launch.Det er slik de mener vil selge mest spill. Combat blir bra !!! Og flere Happy Gamere.
Jeg mener at det er helt riktig av FUN… og ikke teste combat ut på PC… nå… før eller rett etter Påske… Når dem kan spare det beste til slutt til glede for Hypen, streamere og Gamere…
Låter som du är ute igen med tanke på din ton
Stille før stormen ja, hadde vært helt topp!
Hvorfor skulle Funcom blåse markedsføringsbudsjettet før april? Lurt å vente til man er nærmere lansering, for maksimal impact…
Fordi Hypen må starte en gang og GDC er en fin anledning ( mistenker at kostnadene rundt GDC går fra markedsføringsbudsjettet 
Är väll embargo på GDC material så väntar inget därifrån förrens nästa vecka
Vi vet det er embargo på Mutant tingene, men på CE skal det ikke være embargo.
Fortsatt lite interesse for Funcom ser det ut til.
Får vi kjøpt noe på lav 17/høy 16 da tro?
Er det salg på Funcom aksjer igjen? Fader ass, må bli flinkere på å ha litt cash i baklomma!! 
REA hela veckan
?
ganske kjedelig utvikling ja … Det finnes jo ikke volum 
Man ønsker ikke volum på rød dager…
neida , sant nok det …
Men skulle ønske det fantes kjøpere da
som ville dratt den i pluss !