Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Ikke blitt noe hype denne uken så da er det naturlig.

Men det er jo bare å fylle på. Går den under 17 er det fort noen stop los som trigges …

1 Like

Lite volum på rød dager tyder på liten salgsvilje. Når det ikke er flere selgere må kjøperne opp i pris.

jojo, fullt klar over det . Men virker jo som at noen tradere presser den ned , med alle fake ordre …

Kjedelig når men er rett under snitt og ikke har mulighet å fylle på mer ved nedgang … :stuck_out_tongue:

Spiller vell egentlig liten rolle. Umulig å treffe bunn.
Skal du sitte til minst mai er det jo bare å vente.

Selv fyller jeg på litt idag. Men sparer litt krutt.

1 Like

Må jo le litt her. Kursen er ned 0,56% og vandre rundt 7,85 og folka her inne baisse for full musikk om 16 tallet. Ta dere ei bolle

1 Like

Salgsviljen er svært lav - er bare en algofis som filer på kursen med mikrovolum.

Når kursen synker 1 kr på 3 dager, er det da virkelig så sykt å spekulere i om den kan falle 50 øre til?

Baiser for full musikk? Ser ingen her som baiser.

Ta en titt på HO trådene rundt disse tider i 2017, så får du oppdatert synet ditt på hva baising er :grin:

4 Likes

Hehe følte du deg truffet ja :joy: jeg vett utmerket godt hva baissing er mr.
Og jeg har lagt merke til at du er en av de mest iherdige om å snakke om kursen skal videre ned og bla bla

Synes det er lite til ingen baising her inne. Men kursen er (akkurat nå) ned ~50 øre fra beste close siste uken.

1 Like

Ja siden jeg er den eneste som har nevnt høy 16 da kursen var på 17.50 så traff du meg rett i baiserhjertet!

Har ikke sett noe bais. Men det må være lov å si at man hadde forventet litt hype denne uken som man også så på kursen .
Selv lasta jeg mere på disse nivåer :slight_smile:

Ja den var rundt 17.50 da jeg skrev det☺

Det er notert. Og husket

Jeg skriver da ofte at vi skal opp også? Jeg skriver det jeg tror.

Er det bais?

1 Like

Sukk - la oss droppe denne diskusjonen i dag også :hear_no_evil:

4 Likes

Laveste idag er vel 17,64

2 Likes

Jaja, men om man skal baise så må man ta i litt på nedsiden.

1 Like

Momentet intradag kan se ut til å ha snudd. Ser vi et lite rykk oppover mot 18.50 mot slutten av dagen?

#Hausemikkel.

6 Likes

Poenget er vel at om du tror Funcom kan skape kjøpsvilje for spillene sine fremover og også denne gangen klarer å dra igang ett hypeopplegg, så selger du iallefall ikke nå om kursen skulle variere litt ene eller andre veien. Har du kroner, legg kjøp på hver 30 øring ned, er du fullastet så vent og er du ute så er det bare å gratulere :wink:

Lurer på hvem som sitter på fisalgoen som sliper ned kurs på dager som denne.

Jaja, opp fordi opp :bomb: