Nedgangen idag kommer av røde børser rundt om i verden. Usikkerhet mht handelskrig er det verste markedet vet så da blir det mye berg og dalbane. Imorra så er det opp igjen
En kompis kjøpte Funcom aksjer for 300k i dag. Jeg tror timingen er god 
Det er bra at også nordmenn tar imot dumpingen fra ASP, og ikke bare svenskene 

Det er tydelig at ASP har benyttet muligheten til å «tørrjokke» kursen i det siste…
Blir fort opp imorgen så ned på lavt volum i påskedagene.
Ble ikke noe hype av messen.
Men det et ikke lenge til mai nå 
Er messa ferdig eller varer den over helga ? Ikke sjekka det ut noe særlig jeg …
Messa er ferdig imorgen.
Har det kommet noe gameplay videoer fra Mutant?
Det kommer, påsken blir alt annet enn rolig 
Hypen kommer vel av pressedekningen av MYZ når NDA-en blir løftet.
Jeg hadde forventet meg mer av CE, men jeg har nok bommet på tidslinjen for når Funcom oppdaterer live-serverne sine med det nye kampsystemet. Det burde komme en melding om at retail-versjonen er sendt til trykking snart. 
Evig optimist det skal du ha 
Roadmap Q2:
- Embargot för MYZ tar slut 28e mars. Därefter kommer reviews, trailers och gameplay. Kanske datum?
- SWL season 2 släpps 4e april
- marknadsföring CE
- Release CE 8e maj.
Tåget går snart.
Optimist? Har du sett volumet siste dager og vi vet det kommer noe snadder i fra mutant. Tradere skal inn kanskje i morgen men senest til uken 
Tirsdag kanskje. I morgen ser du nok mest trader flukt.
Mørke skyer på Makro himmelen.
Handelskrigen mellom USA og Kina burde ikke ha den store innvirkningen på spillselskap, men i morgen får vi fasiten. De fleste tror nok at vi skal videre ned, så da blir det nok dessverre slik!
Med fare for å virke baisende her, det er ikke hensikten.
Funcom er ikke uten grunn en av aksjene som tidvis dukker opp på listen over aksjer man ikke bør være for tungt investert i og da spesielt ikke i tider hvor overordnet marked surner. De første investeringene som ryker er de med høyest risiko og belåning. Nå ser jeg ikke for meg at mange har stor belåning på Funcom posisjonen sin da vi er noen uker unna forventet hype. Sånn sett godt at dette kommer nå. Når det er sagt så ryker det antakelig en del SL, min inkludert. Det ligger en HS i osebx, faller osebx 1% poeng i morgen, så krysser kursen halslinjen. Vi så hvordan det gikk med Funcom for 6 uker siden da osebx dykket.
Igjen jeg sier ikke selg her, men å hause hype pt. er litt hodeløst.
På lengre slikt kan Funcom lett gå motstrøms index på hype, men å avvente momentum/ bekreftelse før trade er enda viktigere nå, mtp R/R
Veldig mange av dine siste innlegg har lukta litt av at du søker billigere inngang …
At det blir noe ned fra start kan godt hende … men kaste korta sånn rett før “målstreken” er ikke aktuelt altså 
Så får andre gjøre som de vil … 
Jeg selger ikke en aksje! Er godt i pluss, så ingen problem med en dump. Blir den mye billigere, så kjøper jeg mer. De som selger nå vet ikke hva de gjør!
Edit: Da tenker jeg på de som har tenkt å sitte long, ikke på de som trader daglig!
ITolkes alltid slik.
Når jeg trader, så trader jeg momentum ikke så kalt «billig» hvis det er noe jeg har lært siste tid så er det verdien av å kjøpe såkalt dyrt og selge dyrere.
Men, faller en aksje unaturlig mye under gitte forutsetninger kan det trigge en kortsiktig trade.
Det var litt av poenget mitt over her, jeg gir ikke noe anbefaling av salg eller kjøp. Men et innspill på å hause hype midt oppi dette.
Sist gang osebx krakket var Funcom ned noe sånt som 1,50 kr intradag. Bare sjekk chartet. Det er ikke baissing, men fakta.
Var det lurt å selge etter fallet? Nei. Var det lurt å kjøpe? Ja. Hadde det vært enda lurere å selge før fallet og kjøpe tilbake? Ja.
Tror jeg dette vil gjenta seg? Godt mulig. Kan også være endel tradere tar seg påskeferie og ikke vil sitte så tungt lastet. Ting kan mao se litt annerledes ut. Vi er også mye nærmere lansering.
Spørsmålet er om Funcom fortsatt følger idiot-aksje logikken vedtatt av vår eminente finanspresse med T. C. Jensen og DN i spissen.
Jeg tror ikke det. Salgsviljen er påfallende lav.
Men skulle traderne treffe med sine 5 % ned i morgen, til lykke. Jeg slapper av med opp 50 % til mai. Kan leve med det.