Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Jeg forstod deg bedre etter ett par gjennomlesninger…
men høyrisiko aksjer går først … ?
Er funcom en høyrisiko aksje PR nå ?
Selskapet har endret seg totalt fra tidligere og det er uker før spillet slippes , og at d vil selge i bøtter å spann er jo ganske så klart :slight_smile:

Jeg er enig i at kursen starter med noen % ned , det vil nok være gjengangeren nesten overalt det … men at den blir liggende der lenge tror(håper) jeg ikke … da må jeg finne midler å skyte inn altså ! :stuck_out_tongue_winking_eye:

Vi får fasiten 09.00 :pray:t2:

Go natt :ok_hand:t4:

Hype!!! Funcom 2.0 #pengerpågaten

Hype hype hype hype!!
<3<3<3

Kursen er høyere rett før CE launch I mai enn den er i dag.

1. Kjøp
  2. Vent til mai
  3. Profit

Jepp! På kort sikt må CE lykkes for å forsvare dagens kurs.

3 Likes

Uansett hva som skjer så selger jeg ikke en eneste funcom aksje på disse nivåene. Skulle det komme et uventet stort fall nå så nærme full lansering så fyller jeg bare på mer. Når vi kommer over påske så er det jo bare et tidsspørsmål før Funcom starter markedsføringen for fullt. Det gleder jeg meg skikkelig til :slightly_smiling_face: En kort intensiv markedsføring som forhåpentligvis vil løfte kursen flere 10 talls % .

Dagens Investtech. Det er ikke første gang Investtech sin TA sier kjøp, det samme v skjedde vel dagen før Black Thursday😉

2 Likes

Faen jeg som skulle kjøpe til 16,8 idag.
Nå ødela de moroa :upside_down_face:

1 Like

Det er sykt irriterende at det alltid er noen som skal ødelegge ved å stikke kjepper i hjula. Men vi kan jo håpe på feks Black Monday😂

Skal jeg selge nå? Fint at andre kan få aksjer og delta i oppgang. Men da har jo ikke jeg noen aksjer. Og Funcom skal jo opp.

1 Like

Du er ute med alt har jeg forstått? Venter på ny inngang nå momentet snur?

2 Likes

Vi skal jo opp så hvorfor selge nå?

Lav 17 høy 16.
Dobbling om 1 mnd.

#bais #haus

1 Like

16,81 noen som leser her eller ?

Ikke mange som stormer ut med tap her nei…

16.81 på første flush ja. Setter den som godkjent.

Han Frodoen skal faen ikke ha, sett kjøp på 16,81! :stuck_out_tongue:

3 Likes

Jeg observerer at volum er piss lavt, likevel klarer noen og bli skremt til å selge ned kursen 1 krone, på tross av de fundamentale forhold og rett før tradisjonell kursøkning i hype. Det er utrolig at noen skal få denne muligheten på bekostning av noen lettpåvirkelige.

• Er det slik at man glemmer at ALLE oppganger i Funcom prelaunch starter på nåværende tidspunkt?
  • Er det slik at noen glemmer at Funcom tjener penger til forandring fra tidligere.
5 Likes

De som solgte på åpningen i dag er nå ute å kjøper joggesko! :joy:

1 Like

Utrolig? Nei det er ikke utrolig.
Velkommen til verdipapirhandel. Plassen hvor risiko og risikohåndtering (R/R) er et ukjent fenomen inntil man har gått på x antall solide smeller. SL er for pingler og idioter og x antall måneder med mange titals for ikke si hundretalls av tusen kroner i minus, løs mage og søvn forstyrrelser er normalen.

4 Likes

Volumet kan man ikke si er piss lavt enda. Vi er 27 min ut i dagens handel. Så langt i dag er volumet høyt på salg og lavt på kjøp. I forhold.