Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

håper den holder seg lav … flytter 70K over men det tar jo tiiiid :laughing:

Still følgende spørsmål:

• Er det markedet som styrer denne nedgangen på morgenen i dag? (husk å ha volum i bakhodet).
    Hvis svaret er ja på spørsmålet over kan du slutte å lese her!
  • Er det enkeltpersoner som påvirker kursen på denne måten (husk volumet)?
    Hvis svaret her er ja, hvilken hensikt har de? Ønsker de å hjelpe oss til å slippe å være med på en dipp for å la oss kjøpe billigere?

Husk igjen volum, hvis flere hadde solgt, kan noen forklare meg hvordan de samme skulle fått kjøpt seg inn billigere når de samtidig skulle inn og sittet med en gevinst realisert vs ny inngang?

Volumet som førte til en midlertidig kursnedgang på nesten 1 kroner er pisslav, det ser du på hvor lite volum som skal til for å få den i motsatt retning.

Dette er så forbanna synd fordi - og jeg bhaserer meg på historiske fakta som er 100% vanntett - kursen stiger alltid massivt fra nåværende tidspunkt før en lansering, selv tidligere da de økonomiske forutsetningene har vært elendige, hvor de nå er gode!

JEG TROR dette er iscenesatt av få personer for billigere inngang som går på bekostning av noen smånervøse eller de som benytter SL. Kom ikke å fortell meg at dagens volum er å betrakte som en markedsreaksjon! Isåfall, reaksjon på hva?

3 Likes

Är väl bara 7-8 öre ner just nu om man ser till gammal kurs +låg volym… Inte superspännande såvida det inte kommer en rejäl dump

1 Like

Hva skulle ført til denne dumpen annet en tradere som skal skremme? Volumet har kommet på dager med oppgang, som representerer hva markedet tror. Dager med nedgang er ofte om ikke alltid på lavt volum. La oss ikke gi blodsugerne flere sukkertøy å suge på!!!

hvorfor var det svar til meg ?

Jeg håper den holder seg i 17,20-40 området , er det noe galt med det ?

Tar mer enn gjerne en dump også jeg , i kjent funcomstil :stuck_out_tongue:

1 Like

Høyt volum opp, lavt volum ned.

1 Like

Fortfarande låg volym

1 Like

Usikker på om jeg skal bli smigret av din naivitet eller grine.

Hva er det en reaksjon på da?
“iscenesatt av få personer”

2 Likes

Du kan grine for min del :wink:

1. Når kursen stiger på høyt volum og synker på lavt, hva forteller det deg ut i fra ett teknisk perspektiv?
  2. Hva skal til for noen å selge nå når vi er på ett tidspunkt som historisk ALLTID har gitt mye kroner for de med aksjer?

@Tinvest - du nå har jeg solgt alt for å få kursen ned

er du klar til å kjøpe slik vi ble enige om?

4 Likes

oh shit det skulle være en PM!

2 Likes

#USAVARALDRIPÅMÅNEN

1234 tegn osv

Blir det skikkelig bratt på børsen så faller denne til 12-13 igjen for så å stige 50% til 18-19.? Men da skal det også være bratt! (begge veier :smiley: )

Utelukkende positivt isolert sett.

Risikostyring. Som igjen kan trigges av overordnet børsuro og økende frykt. VIX indexen på de nivåer man ser nå f.eks samt handelskrig mellom USA og Kina kan tenkes å være grunn nok for mange.

For å illustrere at jeg ikke opererer som du tror:

3 Likes

Uups, var inte tänkt som svar till dig -mer ett inlägg i diskussionen. Sorry.

1 Like

Har tørt krutt, men fyrstikkene er våte her.

2 Likes

Det kan jeg ikke være uenig i.
Ifht bildet du postet, photoshop :wink:

Sikker på at det kommer en vendig i påsken, får håpe fyrstikkene dine er tørre til da :slight_smile:

@TinvesT Det er ikke vits…

1 Like

Tror vi kan enes om å ha litt ulikt syn.
Jeg har en forståelse av hva du mener og hvorfor.

Jeg er ferdighandlet og klar for en bra neste uke.

Tror Funcom igjen får ufortjent mye juling for det Donald finner på, og at dette, akkurat som sist, var en god mulighet for alle som hadde cash.

1 Like