Om man ikke liker at noen trader er det bare å ikke lese her inne. Selvfølgelig skjønner man når folk er inne eller ute😂 Jeg er inne på TI fordi masse bra info.
Så du mener aksjen skal helt nede i 16,45 ish som du har satt som trigger😝
Om man ikke liker at noen trader er det bare å ikke lese her inne. Selvfølgelig skjønner man når folk er inne eller ute😂 Jeg er inne på TI fordi masse bra info.
Så du mener aksjen skal helt nede i 16,45 ish som du har satt som trigger😝
Nej, tror inte detta är dagen då det sker direkt. De stackarna som hade lagt in S/L på den här nivån rök i morse…
Jag är övertygad om caset och följer min egen linje; jag har satt upp en nivå då jag ska sälja ut -men där är vi inte ännu. Det är mest av intresse för hur diskussionerna går som jag läser den här tråden, plus att det postas information som jag inte alltid är varse om

Fristende å ta mer : D
Synes synd på de som panikkselger idag. Men alt er jo rødt. Ser ut som Nano blir grisevoldtatt.
Tror du må få deg nye briller 

Den var vist under 50. Og den har falt rimelig mye idet siste.
De skulle i såfall ha solgt i går eller for en uke siden, i dag er nok for sent i Funcoms tilfelle!?
Funcom viser styrke, litt ned fordi noen skulle ut raskt på morgenen og/eller jaktet SL.
Konsolideringen er positiv. Kursen er på vesentlig høyere nivåer sammenlignet med forrige periode pre-launch og hype.
Ikke bare er kursen bedre rigget for take-off, men selskapet er ikke konkurstruet. Tvert imot.
CE launch tidlig mai, og jeg tror MYZ også slippes i Q2 
Ja, fandens gallionsfigur . Skal bli greier om Kina ser seg nødt til å tre balltreet opp i ræven på han.
Funcom er på et meget attraktivt nivå isolert sett, men det hjelper ikke så mye når markedet er som det er nå.
Løp og kjøp mens det enda er billig. Snart er det rally😊 Oslo børs ender nok dagen i pluss etter å testet støtte og USA åpner sikkert opp😁
Ikke lenge før hype og full trøkk på markedsføring starter🤑
Ja jeg har aksjer😂
Vi fikk også denne anbefalingen i dag
Dette kommer, jeg håper Funcom lykkes maksimalt
For å si det som legenden selv:
Hvor mye opp ender vi i dag?
vi som har aksjer må jo jobbe litt for produktet
Vi ser nok snart 20-tallet😊
Tenk dere full launch på PC, Xbox, Ps4 det kommer til å bli vilt. Nytt innhold, combat system. Jeg blir stolt av å være norsk🇳🇴jeg vet det er nederlandsk😂
Kom dere inn før raketten tennes🚀
Snart i pluss, lett å påvirke kurs her med litt jobbing😂 nei nok fjas herifra nå er det påske ferie. Snakkes
Noen solgte i dag og sitter med skjegget i postkassa pr akkurat nå, ellers er alt som det burde være, kursen kryper dit den bør og vil gjøre, OPP! Posisjonering er for de fleste gjort ifht neste ukes og de kommende, vi er i startgropa på noen historisk sett vanvittig artige uker fremover. Kanskje fikk de som påvirker negativt i ett fundamentalt sterkt case det de ville, og da er vel alle fornøyd (utenom de som solgte i fortvilelse om at NÅ går det åt skogen.
Det går ikke åt skogen, jeg reiser til fjells i dag. Glad påsk!