Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Vi får ny MYZ-trailer inkl. gameplay m.m. allerede mandag. Omtalen av MYZ-demoen (!) kommer på onsdag. Jeg tror fort vi får release-date en av disse dagene - og at den blir i Q2.

Trenger ikke ha doktorgrad i Funcom eller børs for å se hvor dette - kombinert med CE-launch - er på vei.

Ta plass, folkens :wink:

Edit: Da har vi blå tall, @Kalle - vanskeligere var det ikke :joy:

5 Likes

Fortsätt prata! Det fungerar bra hittills! :wink:

Tror du har helt rätt, från och med nästa vecka tror jag det kommer börja hända grejer.

Derfor må det tas plass nå! :slight_smile:

Synes dagen i dag bare er ytterligere en bekreftelse på at Funcom-aksjen er en “ny” aksje, og at psykologien som før har styrt showet (i stor grad) er historie.

Når det snakkes om at det er mulig med lav 17 høy 16 og man blir slaktet for å spekulere om vi kan komme dit, da skjønner jeg meg ikke på de som selger på de nivåene​:slight_smile:… kan da umulig være noen her? Håper isteden at noen her fikk mulighet til å laste litt på de nivåene :blush:

Hjelper at 30% av aksjene er låst i sverige. og at 30% er låst hos jebsen.

Blir lite aksjer å drive faenskap med da.

5 Likes

Forklarer vel hvorfor eneste algoen som spiller ping-pong med seg selv bruker volumer på 1 - 200 aksjer :wink:

1 Like

Slutter vi over 18,00 i dag?

• Ja
  • Nei

0 stemmegivere

Disclaimer: Alle som stemmer “Nei” er notert for å drive kursmanipulasjon og vil inngå i dedikert meme hvis vi slutter over 18 :smiling_imp:

4 Likes

Jeg vil være med på meme, så jeg stemte Nei

3 Likes

Nei pga meme

Oppdatert disclaimer, men kan se at det ble å skyte seg selv i begge knærne hehe.

Hehe, håper absolutt at jeg får bli med i en @h3nk1 -meme :sunglasses:

kj%C3%B8perside

Med en kjøperside som dette er 18,- garantert!

Sånn ja, det var bedre:

kjoperside2

2 Likes

18,12 close :stuck_out_tongue: haha

@h3nk1 er det du som har kjøp på 17,75?

Vil helst slippe å lage den jævla memen.

Må nesten minne om:

Nå er jeg sliten i hausemuskelen :sweat_smile:

4 Likes

Tenkte å trene, så måtte nesten lukke avstemning og kjøre pre-emptive meme:

baisemenighet

Enjoy!

29 Likes

Den var under belte @h3nk1 :joy:

9 Likes

Lurer på hva det er jeg tenker på der jeg står og stirrer

Du får nøye deg med å tjene grovt på Funcom-tradingen din, ser ikke ut til at du får så mange disipler. :smiley:

5 Likes