Jaja, ble close på 18 da folkens 

Jaja, ble close på 18 da folkens 
Stemmer 
Nå venter jeg på en meme hvor alle sitter på kne og tilber deg. Samtidig så kan du fint endre på porteføljen din. Do it! Do it now!
Jeg gjør det for 1000 Funcom-aksjer.
Forgår fint å endre. Selg for samme sum og legg inn på nytt det gjorde jeg
Raportat!
Vi er ikke OVER 18kr 
Da er en meme som tilsvar på sin plass 
Så j-vla bra:joy:
Det var vel ingen som var i tvil på embargo, da vi hadde et ark som fortalte om netttop. Embargo 
Bildene er fra nordic party/evening som funcom sponsa.
Det kunne tolkes som at embargo var relatert til demo relaterte aktiviteter under GDC og ikke trailer osv som sendes ut på mandag.
Takk for bekreftelse på at embargo gjelder frem til onsdag!
Ellers: De har jammen satset på årets GDC. Selvtillit og humor. Nordens kommende 
Endowment Slider på menyen 
Professionell fest med bilder på MYZ och Conan Exiles och stor projektor som visade HeroicSignatures. Meny med Funcom tema. Gissar på att de raggar kontakter och publisher uppdrag. Grymt jobbat! Märks att detta är nya kaxiga Funcom 2.0! 

Det drar seg til nå fremover. Trass i frykten enkelte forsøkte å spre i går så endte vi opp i dag. Vi som har fulgt med “tulleaksjen” lenge vet at ting ser annerledes ut nå og at skuten så til de grader er snudd. Derfor sitter jeg og endel andre på hendene på dager som i dag og beholder hver eneste aksje. Det er ikke opp fordi opp lenger. Det er opp fordi Funcom er blitt så jævlig gode til det de skal drive med at både omsetning og anerkjennelse vil reise seg kraftig oppover i tiden vi har framfor oss. Neste stopp 30,- ?
Wtf? At noen klarer å spå bunnen i dag med ett øre margin er ikke å spre frykt.
Bra du tok til vettet og kjøpte i dag @tinvest, at du tittelerer deg med judas på andres vegne er jeg uenig i, men at du må tåle litt motstand da du kommer med synspunkter som spesielt i dag, timing med gdc og tidspunkt før lansering, duppen idag er for meg absurd, makrouro eller ikke. Det bekreftes med hvor vi ender i dag. Neste uken blir spennende, og jeg er glad for at flest mulig er med i båten 
️
Om du ikke er enig i at kursen skal opp hver eneste dag, så er du snart ikke velkommen her mere.
Spiller ingen rolle om du treffer.
Du hadde rett hele uken.
Selv trodde jeg på lav 17 før gårsdagens fall i USA . Har vært inne og ute i Funcom i snart 2 år.
Dersom du er long og følger med dagelig tror jeg det å ha en tradepot 10-20% av total, en interesse for TA, Makro og magefølelse kan være med på å maksimere gevinst.
Spesielt i voliatile aksjer.