Nice de får den rollen på plass.
Äntligen! Verkar vara en driven kvinna med skön humor. Perfekt! 
Hon har jobbat med PR & Marketing på Rock Pocket Games i 6-7 år. Också stationerade i Norge. Aldrig hört talas om dom dock. http://www.rockpocketgames.com/NEWSITE/projects/
Har hört om dem tack vare shiftlings som precis kom ut på switch. Funcom är betydligt mycket större. Men kan säkert bli bra det här!
Hva skjer med det der nye combatsystemet? Er det ute, når kommer det? Dritlei av å høre om det uten at det skjer noe. Er d først på launch d skal rulles ut?
Det nye combat-systemet kommer soon™, som de sier. Det er det samme som “any day now” fra et annet populært firma her på forumet.
Jeg er overbevist om at ny combat kommer før launch, for å gjøre de siste balanseringene før de går ut av EA. Funcom har fått pepper for å pushe endringer for fort, slik at det er mye bugs, og dårlig balansert. I det siste har de holdt igjen for å være sikre på at det de gir ut holder riktig nivå. Vi går bare vente litt til.
Ja okei, er med på den.
Hadde uansett følt det tryggere om man pusha dette før launch så det ikke ender med xbox failure igjen. Da og trodde man vel at man var forberedet, mens når det kom i store spillerskala så fucka alt seg.
Håper som sagt at det er dette de prøver å unngå som du sier. Virka som mange var relativt keen på det nye systemet. Men om dette baller seg til launch blir det kaos
Etter twittermeldingene å dømme er hun skikkelig god på smilefjes og emojis…
#førsteinntrykk #irrelevant
Smilefjes og emojis er viktig. Hun mangler bare meme, så er hun perfekt. @h3nk1 kan nok bidra med opplæring.
Bra de fikk fylt denne stillingen. Jeg liker at de satser her.
Det nya combat system har funnits ute i typ en månad på Testlive
good. Vet du noe om hvordan det går, funker det?
Det funkar väldigt bra. Det är lite tweaking och andra saker som ändras. De hade kunnat släppa det på live nu men jag tror de väntar tills marknadsföringen börjar. De vill ha hype hype hype och då är det smartast att släppa combat i samband med när marknadsföringen börjat
Jeg er ikke akkurat noen hardcore-spiller, men testet et par timer 2-3 måneder etter launch og et par timer på test-live med det nye kampsystemet, ny AI, crafting, osv. Det var to forskjellige verdener. Jeg spillte ikke lenge nok til å bli noen ekspert, men synes det jeg fikk testet ut virket bra. Sammenlignet med det gamle systemet (som er basically det du får i andre survival-spill), så er det 5x bedre.
Det som mangler på test-live er noe bugfiksing, men først og fremst balansering. Jeg håper egentlig på en live-patch denne uka eller senest neste uke. Kommer an på om Funcom føler de må kjøre ut en versjon til på test-live eller ikke. Tenker det samme som deg, de må få det ut på live-serverne for å sikre en god xbox/ps4-lansering.
Lul…
Nu börjar vi snacka!! Kolla videon inne. Så galet snyggt
Purge!
Kolla exakt 3 minuter in så ser ni hur bra AI har blivit
Sikker på at det der ikke er vanlige spillere? Ligner veldig på det.
Oavsett vad det är så ser det faktiskt jäkligt kul ut! Ser fram emot att köra det på ps4:an nu! 

Ja, det nye kampsystemet ser jævlig bra ut!
Min teori är att denna testlive är inte den riktiga builden. Detta är en testlive build då de testar olika saker för att pinpointa specifika saker. Detta som görs i testlive läggs på en annan build som är “The shit”. Det är den som ska ut och som är mycket bättre än testlive. Det är iaf min teori och varför de kan kännas onödigt instabilt på testlive ibland