Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Syns Funcom var på billigsalg i dag, tok 5000 til.

13 Likes

Ikke dumt! Jeg har snart en liten mill incoming fra et utbytte. Ingen tvil hvor den skal hvis kursen er på disse nivåene. Dette kommer til å smelle skikkelig snart!

19 Likes

Ser att man tagit sitt förnuft till fånga. Så kan vi sluta sälja ner när makro är dåligt? Eller så får man gärna göra det så kan man ju köpa mer:slight_smile:

1 Like

haha kursen dök direkt när PM kom… helt ofattbart

6 Likes

Sånn er det.

Men dette er ingenting. Aksjen er råsterk. Skulle vært ned 5-7% om alt var normalt :grinning:.

Folk vet hva som kommer.

2 Likes

vel råsterk når børsen/makro er opp vet jeg ikke, men fortsatt trua på pre CE 8 mai løft.

Ned 5-7% om alt var normalt? Hva mener du?

Ingen dump med melding mener du??

1 Like

Hva er det du rører med nå da? Nyheten er positiv.

2 Likes

Jeg forstår deg Shadow. Det gjør nok de fleste andre også, hvis de prøver bitte litt ;). Resultat er at mye er priset inn. Mao hadde Funcom vært rundt 10-12 kr om ikke spillutgivelse(CE) var på vei… Sant?

Vel, vel: nå har dere flere å skyte på! :wink: :hugs:

2 Likes

Shadow tenker nok på “alt som normalt i Funcom”. Sånn sett har han rett.

1 Like

10-12 kr hvis ikke swl hadde kommet? Hehe. Jeg må få navnet på det dere røyker altså. Må være noe sterke greier :joy::joy::joy:

Nei, intet er nytt med Funcom pre CE launch-rally. Eller, vent litt:

• Selskapet launcher på alle plattformer (ikke bare PC)

• Sprekkfull pipeline med andre prosjekter, hvorav neste launch finner sted i Q2/3 og består i et spill som hypes av samtlige spillmedier

• En diger haug med penger på bok til nye prosjekter

• Gjeldsfrie

• Ny ledelse og strategi har snudd skuta og tiltrekker seg betydelig oppmerksomhet fra utenlandske investorer

Et par nisser kan ta seg en bolle. Brukbar og sannsynlig performance for CE eller MYZ er alt annet enn priset inn i kursen. Og hvor vondt det enn må gjøre i enkelte sitt virkelighetsbilde, så er aksjen i dag en annen aksje enn til samme tid i fjor (takk :sweden:).

Oppgangen har ikke engang begynt.

17 Likes

Tror han tenkte at Funcom uten Conan Exiles lansering i år hadde ligget på 10-12 kr.

Som han sa, det er endel forventninger. Vet ikke helt om jeg er enig i kursen osv, måtte jo ha fjernet masse utgifter osv osv, så blir et scenario jeg ikke gidder å bruke så mye tid på. :stuck_out_tongue:

1 Like

Ja det er noe helt annet. Da hadde den ikke ligget i 10 en gang. Kan ikke være det han tenkte på

Mente normalt for funcom aksjen ja.

Ting har blitt mye bedre. Ingen sell on news. I fjor dykka kursen betydelig på news og q rapporter. Spilte ingen rolle om de var gode. Dykk ble det okke som.

Blir ikke det lenger :wink:.
Ikke skyt meg, jeg hauser!

På søvnige dager som dette går tankene til:

scene

(Disclaimer for generasjon butthurt 2018: Jeg liker Hektar, dette er en spøk)

4 Likes

Du sitter vel ikke med en den del KIT ? :smiley:

plukket opp denne, virker som en fargerik ansettelse.

9 Likes