Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Intervju med Malmberg!

Hur ser ditt dagliga arbete ut som styrelseledamot i Funcom? Hur ser du på ert arbete framöver?

“Jag ser fram emot arbetet framöver. Mitt jobb är att backa VD och bolaget i deras vision så gott jag kan. Det har på senare tid kommit in fler aktieägare som har stor kunskap om spel och som kan ställa rätt krav. Jämför man bolaget med sina peers i norden ser det bra ut och har mycket bra potential.”

"Jag har enorm respekt för vad den nya ledningen, Rui Casais och hans team, hade skapat på ett år, och i den nya styrelsen för Funcom finns revanschlust. "

Det kan ju tilläggas att grundarna av Gamingaktier.com är RIKTIGT duktiga på spelbranschen. Sök efter PokerTrader1 , talespintrading dividendblower med mera på Twitter.

21 Likes

Eneste “salgsviljen” vi ser er den gode gamle fisalgoen:

Burde kanskje heller kalle den “la meg akkumulere billigst mulig mens dere andre sover i timen” -algoen.

3 Likes

Bara skicka till
stockwatch@oslobors.no

hehe ja vet, men o,m du som små sparare gör något liknade då jäklar åker du ditt. Eller om du nu skulle utnyttja svagheten hos en algo…

Irriterende i dag😫 håper på en litt mer spenstig avslutning i morgen. Jeg tør overhode ikke trade nå… Har forøvrig ikke turt det på all den tid😉

Jau.

Det ble ikke noe effekt av MYZ buzzen i påska, men det var vel rimelig forventet uten launch date.

På den annen side ble det heller ikke noe effekt av wall street og tech crashen i går kveld.

Og det er en børsdag mindre til CE launch.
23 til launch og vel 18-20 ish til det blir svære klyv?

tja, kursen er ned 2 øre. Fordi det kom mye Mutant nyheter. Vi hadde nok sett den ned MYE mer hvis ikke :wink:

Ja tror det er bedre å anta at all info ligger innbakt enn null info :rofl::hugs:

1 Like

Det kommer folkens, stille før stormen :). Aldri vært mer sikker på investeringen i funcom enn i disse tider :ok_hand:

1 Like

bilde

3 Likes

Stille før stormen… :wind_face::cyclone:

1 Like

Null omsetning og Fisalgoen TM har fått selge ned kursen og finne noen S/L i dag :sleeping:

2 Likes

Från Discord. Pokertrader1 gjorde intervjun med Malmberg

5 Likes

Jeg tror ikke de postene på salg er noen som ønsker å selge her, og ofte har disse blitt tatt i ett stort jafs når det først begynner å komme litt volum igjen. Mistenker det er noen som ønsker å fylle på mer før det snur opp.

2 Likes

Åpenbart. Selger ned kursen til seg selv med mikrovolum (1 - 200 aksjer) og akkumulerer underveis. Sett samme mønster før. Svineri.

1 Like

Det fine er at de samme folkene hjelper til andre veien når de skal ha de siste 30%, da går det fort andre veien. Det er ofte akkurat samme mønster. Slappe av så lenge, mange timer igjen til release :slight_smile:

1 Like

Det er mange “traderaksjer” som faller i dag. De fleste med en del volum bak.

Fun faller mindre, med mye lavere volum. Det må være positivt.

Men skjønner det er kjipt å se at vi er på vei ned igjen. Vi får håpe dagene frem mot Mai går fort☺

1 Like

Hehe, jeg bryr meg ikke videre. Bare lugger litt når man kikker innom og ser den holde på. Men ja, denslags bidrar begge veier.

Fortsatt er det svineri :wink:

Funcom hjälper inte direkt till. Det är ganska tyst… närmare bestämt dött på CE fronten. Dags att kavla upp armarna, fixa en testlive fix patch och ut med COMBAT LIVE

1 Like

Funcom är ju makrokänsligt, det har vi ju sett tidigare. Folk verkar vara livrädda för en blowout på marknaden. Terminerna pekar nedåt rätt kraftigt i USA…Synd, för de nyheter som kommer släppas från Funcom ska då endast vägas upp av det dåliga marknadsklimatet. Timingen hade ju kunnat vara bättre.
Förstår bara inte hur folk inte har lärt sig av Trumps beteende? Han går ju alltid hårt ut för att sedan backa tillbaka.
Och som vanligt så köper jag gärna mer när man trycker ner kursen. Tack!

1 Like