Tenkte det samme og det er dritkjipt for CE!
CE var også “dritt” , det er det tilsynelatende ikke lengre 
Hva tror folk om kursen kommende uke ?
Har jo sett at mottakelsen av MYZ har vært enestående og blir skrevet om i øst og vest med meget positiv omtale
.
Funcom er ikke lenger bare "satse på 1 spill"
Funcom 2.0 er snart en pengemaskin , uten mye gjeld 
Ser man til Sverige er d helt andre MCAP på selskapene der …
Er utrolig vanskelig å spå når den går, men om du er ute når sør blir til nord, blir det fort dyrt å ta på seg trugene.
Truger trenger jeg nok ikke 
Er vel heller såpass lasta med aksjer at jeg må vurdere fallskjerm (SL) om det kommer stor dump igjen
Hehe …
Ingen god dag sålangt. Håpe det tar seg inn litt.
Har MYZ buzzen lagt seg eller kan vi få en effekt i morgen?
Begynner å tvile litt på at denne går noe særlig over 20 før Mai… Jaja. Ikke så lenge å vente nå😊
Hvorfor sier du at dagen i dag er dårlig?
Bakrus? Eller tror du at børsen er åpen på 2dre påskedag?
Ja det er baising å skrive noe annet en påskesol😚
Wall street starter tungt ned. Tech værst.
Enkelte nekter å innse det, men selvsagt påvirker det, det som skjer her hjemme. Det har vist seg gang på gang. Heldigvis i mindre grad for FUN kursen, siden selkapet er sterkt og vi går mot en launch hype.
Jeg er overbevist om at vi hadde krysset godt over 20 allerede om makro var top notch.
Hmmm, jeg har fortsatt påskeferie, helt til en brutal morgen om ca 10 timer😊
Kan fort gå 50% siste uken i april -første uken i mai.
Men om det er fra 16-24 ,20-30 Evt 24-36?vil tiden vise 
På medellång sikt tror jag på risk för börs krasch. Men april månad tror jag inget kommer rubba ett Funcom rally.
SWL season 2 släpps på onsdag följt av en bazooka marknadsföring av Conan Exiles (Koch Media har för övrigt redan börjat om ni missat) och vi vet att MYZ är ett riktigt bra spel som kan få datum när som.
Hvem vet.
Det kan jo være at vi får en positiv effekt til slutt når mye går ned, og mange VET at FUN skal opp😂
Siden jeg er fullastet ville jeg foretrekke option C😊
Om man er kortsiktig ville jeg hatt lave forventninger nå. Det er lite som tyder på at vi skal slå CE EA releasen på kort sikt, men om man er langsiktig som meg ville jeg ikke hatt noe å frykte 
Tycker det är mycket som tyder på att vi ska slå CE EA även om de gick riktigt bra på PC.
Nu släpps det även på retail på alla plattformar… dessutom finns det inte på PS4. Varken digitalt eller retail. Dessutom ska de nu marknadsföra spelet genom en mängd aktiviteter.
Tror vi slår CE EA kursen ganske mye.
Vi starter jo rallyet på gamle 4…
CE er bedre
Det skal markedføres hardere.
Ytterligere 1 platform.
Mer effort i østen.
Er forøvrig kortsiktig OG langsiktig!
Vi har dessutom Koch Media som tror på Conan Exiles. Stian : “We are also happy to see the believe they have in the game because they been pushing quite attractive upfront payments”
Ser noen innlegg på att enkelte ikke forventer oppgang i kursen før ut i mai. Der er jeg helt sikker på att dere tar feil. Det er en dag til vi får starten på en PR måned som vi ikke har sett maken til på flere år fra Funcom. SWL vil få oppmerksomhet rundt nyhetene der, hvor mye, hvor stor oppmerksomhet? Vanskelig å vite hvor mye penger Funcom legger i denne potten.
CE derimot, her vil lansering på tre plattformer + retail gi ett massivt trykk. Funcom har pengene, er villig til å bruke en god slump av dem på denne lanseringen. De er NØDT til det, de kan ikke bruke så mye tid å resurser på en tittel uten å stå løpet helt ut.
Jeg er helt sikker på att de har en god plan på hvor mye penger som skal brukes og hvordan de skal få mest mulig igjen for dem.
Det er flere her inne som allerede har påpekt, att er det noe Funcom er gode på så er det PR.
Så jeg er sikker på att forventningene til kursen, kommer til å bli helt annerledes etterhvert som PR aktivitetene tar seg opp.
Det blir hype, bare vent 
“imponert” over øretrillinga her