Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Det kommer til å bli trangt i døren, både inn og ut. Har sett på tradingen forrige launch og 19. januar var kursen oppe i 20,20. 25. januar var den nede i 12,45. På lanseringsdagen, 31 januar svingte det mellom 15,45 og 20,20. Tipper tradingen kommer til å bli nesten like drøy rundt lanseringen i år.

2 Likes

Jepp -blir nog en bumpy ride. Bara att spänna fast säkerhetsbältetn & åka med. Jag vågar i alla fall inte sälja ännu! :slight_smile:

1 Like

Jeg var veeeeldig lei av å ikke sitte på cash når enten Funcom, Kitron eller PCIB gikk ned med 5% uten grunn. Har derfor solgt to bittesmå tradingposter i PCIB og Funcom, så jeg har bittelitt cash.

3 Likes

Det er noen sværinger som selger idag… No doubt! Og dette er ikke asp style
:smiley:

1 Like

Trump hørte @h3nk1 var i pluss i Funcom så måtte tweete

BYOB - Bring Your Own Bombs

jippi

4 Likes

Trumps twitterkonto sin skyld.

1 Like

Njaaa… Salgene begynte før tweeten kom. Vi ser på neste lista hvem som reduserer…? Hvem av de store vil dere IKKE ha som selgeren?? Eller er det skit detsamma. :grin:

Conan Exiles ser så bra ut om dagen at det blir virkelig spennende å se hva er klarer av oppmerksomhet og salg fra lansering. Jeg har hele tiden sagt at dette er ett spill som spilles ala GTA kontrollmessig, er utrolig spent på konsollsalget. Det er nesten så jeg føler spillet er “laget for konsoll”. De som selger trader, dette er en utmerket aksje å trade i, det betyr lite i lengden, det trades stadig på høyere kurser. Kursmål er fremdeles 30 ifbm launch, selv om jeg begynner å lette litt i god stund før.

3 Likes

Skal se det blir blått i dag også :sunglasses:

Det er vel bare å se på hvordan ARK selger på konsoll? Litt mer relevant enn verdens 3. største spill-IP? :stuck_out_tongue:

2 Likes

Jeg hadde en litt liknende greie som deg hvor jeg hadde vært i minus siden etter AoC, liten tur i pluss før TSW og kom meg i pluss mai 2016. Skrev en post om at jeg for første gang på lenge var i pluss på Funcominvesteringen min. Fikk en haug med likes og gratulasjoner, dagen etter: Black Thursday.

Hadde nøyaktig 2 børstimer i pluss før jeg lå pent i minus igjen.

Vet ikke helt hva moralen i denne posten er, men prøver i hvert fall å si at jeg kjenner meg igjen :smiley:

4 Likes

dat rebounce tho

Sant, har ikke noe forhold til Ark annet enn YouTube, GTA serien kjenner jeg, kun derfor.

1 Like

Jeg kjøpte noen ekstra aksjer dagen før BT, mener det var rundt 2,45, som jo var en høy kurs den gang…
Men nå smiler vi alle sammeb​:+1::grinning:

3 Likes

Ja folkens da er vi opp 0,85 øre siden mandag. Er ikke det flott. :money_mouth_face:
Denne oppgangen har kommet uten en eneste nyhet fra Funcom. Jeg lurer på hva som skjer med kursen når PR maskineriet setter i gang. :thinking:

4 Likes

Conan Exiles har vel fått pressedekning i stort sett alt som finnes av spillnettsteder? Det som mangler er vel at de får noen populære streamere til å stream spillet. Sist gang, så kjørte de i gang med det dagen før release.

7 Likes

Det vertfall imponerende hva de ruller ut på facebook siden sin. Ser den PC Gamer reviewen går i loop omtrent i newsfeeden.

Håper de kjører streamere igjen, var vel toppstreamet på Twitch ei vending. Vet ikke om jeg helt håper på Lirik, sinnsykt med views han har, men om følgerne hans kjøper CE er en annen ting.

3 Likes

Pewdiepie eller Lirik… selvom pewdiepie bare kødder… så er vel all PR god PR? :thinking: