Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Når vi var på investormøtet hos Funcom tidligere i år, så pratet Funcom om dette, og når pewdiepie steamet, så ga det null utslag på salget. Det var endel andre streamere hvor streamingen fikk direkte utslag på salget.

Min antagelse er at Funcom har gjort grundig research på hvilke streamere som vil gi dem salg, og hvilke som har liten/ingen effekt.

16 Likes

Ja håper de velger noen mer seriøse streamere som kan vise mer av end game innholdet :muscle:Begynner å bli lei av å se starten med steinhakke og tøyklær :weary:

Jepp, og det gjelder egentlig developer-streamene også, de er stort sett grisekjedelige. Sist stream, så startet de med en ny character i ørkenen, skrudde på masse cheats og løp fra ørkenen inn mot området de skulle vise fram. Man fikk jo se områdene osv, men utrolig kjedelig presentert. De kunne godt ha startet litt inne i området med en passe levelet character og en spiller som faktisk spillte mye av tiden og sloss litt, ikke bare løp rundt. Så kunne man heller ha teleportert litt mer.

6 Likes

Ligger 96 plass nå, hvor har de ligget siste tiden?

1 Like

Ukene før denne: 200 ish.

1 Like

Lå på 100- 130 ish siste uken :stuck_out_tongue:

2 Likes

Ligger på 132 plass nå…

Følger taxi sjåføren og snekkeren med på hva som skrives på disse gaming sidene ?
Nei de gjør ikke det. Det er SVÆRT få som er så galne som vi er her inne på tekinvestor :face_with_monocle:
Den vanlige mann i gata, som driver med litt aksjer på si, aner ikke hva som er i ferd med å skje med Funcom.
Beviset på dette er att det blir nesten ikke skrevet noe som helst om Funcom, på ett av norges største forasider. Nemmelig på HO.
Når vi hadde den verste hypen sist, tror jeg att den ene dagen var det 40-50 nystartete Funcom tråder på HO. Nå er det en eller ingen på både den nye og den gamle siden. Å det blir ikke skrevet mange innlegg pr dag. (nå er det bare Hektar som krangler med Tool og Bagger :joy:)
Når det nye kampsystemet gikk testlive, ble det ikke nevnt en gang den helgen. Når det endelig ble skrevet om var det primært folk fra TI som skrev om det.
Netopp av grunner beskrevet ovenfor, er jeg sikker på att vi ikke engang har vært i nærheten av att massene med hobbyinvestorer vet hva som kommer.( å dem er det mange av)
Derimot når disse folkene skjønner att noe er i ferd med å skje… Ja da kommer vi som har FULGT med, til å gni oss i hendene.

5 Likes

Helt sant. Jeg må forklare det nesten hver dag :slight_smile:

4 Likes

Kjenner til dette med vanlige mannen i gata. Nevner jeg at pengene mine ligger i Funcom er jeg en idiot. :slight_smile:

7 Likes

Du vet det hjelper godt å være idiot, i følge finanspressen i Norge😀

4 Likes

Hehe, ja der har du det :joy:

Tenkte på å gratulere deg i dag men lot være da jeg var redd for å jinxe… :joy:

1 Like

bilde

5 Likes
43 Likes

Denne traileren tror jeg blir mye fetere og forseggjort enn de tidligere. Fy som jeg gleder meg.

De som solgte i går er ikke happy med å gå inn igjen nå riktig enda? Kurs litt ned før boom i morgen?

3 Likes

Noen som har tenker å hjelpe mannen på gata med litt Funcominfo? Typ starte en diskusjonstråd på aksjeforum på facebook? Enn så lenge vil jeg selv forholde meg anonym så har aldri skrevet der selv

skal ligge en funcom tråd i norske aksjer gruppa vertfall

Fy pokker så deilig å være fuuuuuuuuullaasstteet med Funcom aksjer. :rofl:

2 Likes

Forresten ser ikke @holmes skrive noe særlig på Funcomtråder for tiden? Du er med eller?

3 Likes