Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Kanskje han er på ferie å bruker opp funcom pengene sine; det er i hvert fall jeg :joy::joy:
(Nas hjalp LITT i dag, også). Straks tjent tilbake alle peng eg har brukt på denne ferien. Helt hærlig følelse :joy::joy:

6 Likes

Glöm inte att UKs största spelmässa drar igång imorrn. Lagom till att man släpper den nya trailern för Conan!
https://www.egx.net/rezzed

image

12 Likes

Ja jeg savner litt @holmes. Lærte mye av han når jeg først ble medlem med her på TI. Fornuftig fyr!

7 Likes

Tror han fortsatt er på tekinvestor, men tror han kun finner ledetråder…

2 Likes

Så ble han jo pappa her, det krever sin mann

3 Likes

@holmes er blant oss, slapp av😀
Han posta i Natto tråden for tolv timer siden​:+1::blush:

3 Likes

Ble han pappa her? Her på TI? Godt jeg kutta strengen da! :smile:
Men ja - han “lusker” rundt. Har vel nok med voksenporteføljen sin nå.

1 Like

Var noe med en cd-rom, pdx og en dobbel ISDN linje :joy:

Ingenting er umulig… Du har vel sett Altered Carbon?

Svarer her i småprat tråden. Ikke sett den @Korben :slightly_smiling_face: Har sjøl utfordret både meg sjøl og andre på det, flere ganger.

Men lite med Funcom å gjøre. Er mest spent på om Funcom kan ha noe på lur før launch? Hvor langt kan de ha kommet i Kina? Hvor lokale krefter jobber for å få ting på stell. Et smart trekk av Funcom. Med et folketall på nesten 2x Europa så er potensialet stort. Men det forutsetter at Kineserne føler at de blir tatt på alvor. Derfor er det best at deres egne server dem. Det er både Funcom og vi aksjonærer best tjent med.

2 Likes

Skjønte det slik att Rui sa att Kina skulle være ok til release. De har nok jobbet hardt for å få på plass dette. Både for å unngå kineser raidene og de vil vel for en vær pris unngå ett nytt review helvete derfra også. Ett så stort marked er også veldig verdifullt. Selv om de får lavere pris for CE der, vil dette ved suksess potensielt kunne gi maaaange penger i kassa.
For egne del går jeg inn i noen av de mest spennende 3-4 ukene hittil i mitt liv. Kan ikke sammenlignes med når jeg fikk mine to barn men . :heart_eyes:
Men det kan ivertfall sammenlignes med spenningen jeg hadde før min første tur til Østen, det var i 1990. Turen varte i 5 uker.
Vi reiste til Bangkok, Koh Samui :heart_eyes:, Phuket, Singapore, Penang i Malaysia og avsluttet med en uke på Bali.
Fanken, fikk akutt reisefeber nå gitt,:palm_tree::sunny: Tro hva som er verst av å få reisefeber og det å bli angrepet av høydeskrekk i Funcom aksjen. :thinking::rofl:

7 Likes

Når kommer filmen idag ?

Ca kl 14 ?

Jag tänkte lite på detsamma! Som nån har varit inne på skulle jag gissa att de har tänkt att visa videon på Rezzed i London idag. Mässan öppnar kl 11 vår tid (dvs 10 lokal tid). En stund efter öppning kan jag tänka mig att de visar videon på Rezzed och då tycker jag inte att vi andra ska behöva vänta så länge :wink:.

Så jag tippar mellan 12-13! :crossed_fingers:t2:

2 Likes

Da var nas solgt kan dere ikke dumpe fun til meg noen?:blush:

1 Like

Kjøp så kan vi heller pumpe :slight_smile:

Vi hade en diskussion om SVD Börsplus analys. Jag är inte ett stort fan av dem som ni säkert förstod:slight_smile:
Tänkte bara uppdatera er.

image

Takk meg for at kursen stiger nå. Bare måkte inn😂 fikk abstineser av å være ute og ikke har jeg tålmodighet. Mer aksjer nå en før da😊 takker nas

3 Likes

Takk

Sitter i NAS litt til, men skal inn igjen her i dag. Aldri feil å kjøpe FUN på en fredag.

Tradevolum altså. Hoved delen har ligget urørt i FUN i ukesvis.

Tok litt mer Funcom i dag, snittet opp litt men har bra trua på det som skjer i April så vi satser på at det går strake veien herfra :wink:

https://newsweb.oslobors.no/message/448693

Press Release: New trailer for Conan Exiles
In today’s press release Funcom reveals a new video and the countdown for Conan Exiles launch on 8 May 2018, worldwide in 12 languages, digitally and in retail, for PC, PlayStation 4 and Xbox One.

To read the full press release, please visit the “News Section” of the Funcom website: pr.funcom.com

Badhoevedorp, The Netherlands, 13 April 2018

Funcom N.V.

13 Likes