Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

1 Like

@Voidwalker gjør manuelle tellinger hver kveld.

Jaja folkens, vi begynner å få ganske gode pekepinner på hva potensialet er. Selv kunne bare ønsket jeg hadde mer kapital å investere…

1 Like

Påtide å selge et par Elbiler, en hytte og gjerne annet løsøret du har liggende :smiley:

17 Likes

Glöm inte att Xbox siffrorna är enbart Multiplayer.

2 Likes

Ser att noen valgte å ta gevinst og var fornøyd med vinsten de fikk. Jeg er ikke fornøyd ennå, istedefor å selge i dag valgte jeg å kjøpe 5k til.
Jeg er 100% sikker på att jeg kommer til å gjøre 6-8 kr på den siste handelen min. Årsaken til att jeg er så skråsikker, er på bakgrunn av det CE har prestert de siste dagene.
Det som gleder meg er att 95 % av potensielle kjøpere av Funcomaksjen ikke ANER hva som er i ferd med å skje.
Bruker ett gammelt @cagey2 utsagn her, de vet ikke hva som er i ferd med å skje: Dette fordi de ikke har FULGT med, på Funcom 2.0 i det heletatt.
Edit: jeg har heller ikke solgt noe i de siste ukene, bare akkumulert.

11 Likes

Det samme gjelder potensielle kjøpere av Conan Exiles, 95% vet ikke at spillet eksisterer - i hvert fall ikke i sin nåværende form. :wink:

7 Likes

Jeg tenker og har gjort som deg Halling

2 Likes

CE trenger bare å komme i nærheten av de spillertallene over tid som Rust og ARK har hatt, for å bli en braksuksess for Funcom.

3 Likes

Vi hjelper kursen opp ved å kjøpe også

Doblet posisjonen (myggposisjonen) nå :slight_smile:

2 Likes

økte bittelitt i dag her også

1 Like

Dette ser jo bare utrolig bra ut. Over all forventning. Sitter godt med.mine aksjer og har til og med økt litt i dag. Markedet har ikke helt våkna her ser jeg :hugs:

7 Likes

Nå smeller det snart. Sjekk den sperren… :slight_smile:

image

5 Likes

Funcom er klar til å eksplodere.

INGEN selger.

Vi har vell ikke akkurat så ekstremt med kjøpere før 20.5 heller da…?

1 Like

Sånn har det vært i flere dager (og uker nå) - utover robotjukkingen er det svært få salg som utløses.

Skal noen ha aksjer frem mot launch blir det på ASK.

1 Like

Kjøpte mer her, 5000 på 20.9

9 Likes

Kunne ikke dy meg, måtte ha 3000 til :grin:

5 Likes

Det kan se ut til at rallyet lar vente på seg til PR-kjøret har begynt :roller_coaster:

2 Likes