Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Da får de ta på seg joggeskoa

Hva mener du egentlig der? Følger med på Xtra, Shareville, hegnar og tek og jeg ser ikke noen info her som du ikke også finner de andre stedene? Litt hyppigere oppdateringer kanskje.

Ser ut til å bli en nydelig dag her. Funcom som største posisjon med DNO som nest størst. skulle bare ønske jeg ikke hadde vært så glad i å ta gevinst/prøve å trade

Bare en tier igjen til mål🤑

Han mener nok bare at innsikten i Funcom på Tekinvestor (som tidligere het tidligere Funcom-Investor) som både aksje og selskap er milevis foran alle andre fora.

Her samles gaminginvestorer og folk som har gjort millioner på denne aksjen alene.

Da må du følge bedre med.

Hvis du følger med her, får du bøttevis med informasjon du ikke finner på HO (lol wat), Shareville (hæ?) og XtraInvestor.

Betaler du noen skilling i måneden får du sågar tilgang på insidetråder og mer lukkede meldingsutvekslinger.

Tekinvestor eier så mange aksjer i Funcom at selskapet gjennomførte et eget investormøte for menigheten i sine lokaler for få uker siden :wink:

15 Likes

klar for kaffi i morgon tidleg.

7 Likes

Eller 400%, som meg :thinking:

Nei, anbefaler ingen det…

5 Likes

Svak tirsdag i dag :thinking: Noen må gå.

Sluttkurser:

Mandag 9. april 18,80
Tirsdag 10. april 19,98
Økning: 4,93%

Mandag 16. april 20,28
Tirsdag 17. April 21,28
Økning: 6,28%

Mandag 23. april 21,00
Tirsdag 24. april 21,84
Økning: 4,00%

13 Likes

Skuddene i Sarajevo førte vel ikke akkurat til noe eventyr :joy:

1 Like

Ser Funcom har flyttet Q1 presentasjonen fra 15 til 24mai

2 Likes

De trenger sikkert litt tid til CE hypen :sunglasses:

2 Likes

Litt kurs tanker. Ifjor på lanseringsdagen så lå kursen på rundt 15 kroner og gikk fra 15 til 26 på ei uke (30 Jan -7 feb). Da hadde Funcom gått ut imellomtiden og sakt de hadde solgt 350k.
Husker jeg riktig her?

2 Likes

Var det noen her som traff på topp i fjor? Selv bommet jeg totalt og kjøpte på høy 5 :joy: Var ikke medlem av Tekinvestor på den tiden

2 Likes

Jeg har snitt på 4,85 så er i samme båt

Så å si riktig. 7. februar meldte Funcom 320k solgte, samme dag fikk vi 26kr, og derfra gikk det nedoverbakke med salget og kursen.

Som deg traff jeg på topp og kjøpte på 4,30 og 5,49. Heldigvis fikk jeg solgt halvparten på 4,30 og det var bare en liten post. Sitter med 10x flere aksjer nå, med mye koseligere snitt. (Priser oppgitt her er før 5:1 spleis). Snittet mitt nå etter spleis er 12,67. :slight_smile:

3 Likes

Fantastisk snitt og en herlig snuoperasjon! - Selv fikk jeg snittet ned til gamle 3.5 ish fra rundt 5,49 også, så jeg er endelig i pluss :stuck_out_tongue:

@Slappenfjert Jeg vet hvordan det føles :disappointed_relieved: :disappointed_relieved:

2 Likes

Snuoperasjonen kommer først og fremst av å øke innsatsen med ca 5x. :stuck_out_tongue:

3 Likes

When in trouble 5x :smiley:

6 Likes

It’s funny because it’s true! :smiley:

2 Likes

Vanskelig å pantsette kjerringa og 5x hadde jeg uansett ikke fått ut av hu :joy:

3 Likes