Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Det vet du ikke før du har prøvd :wink:

1 Like

Hadde en runde i funcom før lanseringen av AOC og det ble noen kroner i pluss der. Har siden den gang knapt sett på aksjemarkedet før jeg fikk nyss i CE. Har heldigvis en annen karriere nå enn da og satt inn noen kroner og kjøpt meg inn på 1.8 om jeg ikke husker feil. Satt så på toget til 4.89 og takket for meg frem til jeg kjøpte meg inn på 3. xx kroner igjen. Satt igjennom en ørkevandring med et par heldige trades og et par ikke fult så heldige. Innså at jeg ikke hadde peiling på hva jeg holdt på med og nå er aksjer blitt min største fritidssyssel. ikke for at jeg trader, men for at jeg bruker mye tid på å tilegne meg kunnskap.

16 Likes

Jeg bare vett :grin:

Hvordan vil dagen imorgen fyke av seg? Litt stort nedsalg i USA pga økning i de lange rentene

Kommer vel ann på tidspunktet den nye videoen kommer :sunglasses:

8 Likes

7 Likes

Hva slags CE-video får vi i morgen?

• Ny CGI-trailer (cinematic, ikke gameplay)
  • Ny gameplay trailer som hyper launch
  • Noe annet snacks (typ Arnold har stilt opp på et PR-stunt)

0 stemmegivere

Personlig mistenker jeg at det er noe annet enn CGI eller gameplay. Grunnen til det er det enorme sverdet de hadde fått smidd (kopi av Arnold sitt fra filmene) og viftet rundt med på forrige stream :crossed_swords:

3 Likes

Tenk om de får med selveste Arnold på promo, omg

3 Likes

Ser for meg en eldre versjon av Arnold kommer foran skjermen typ Command and Conquer Renegade

3 Likes

Tror det blir bra til tross for det som skjer der.
Det var fortsatt ca 350.000 på kjøp 21.70+ ved close.

Noen vil ha mye aksjer asap.

Jeg tør ikke trade nå. Har på følelsen at vi får en 10%+ dag hvilken dag som helst… Kommer vel en ny video i morgen og. PR maskina kjøres strax på max!

2 Likes

Åpner over 22 i morgen? :thinking:

1 Like

Lå det ikke 270k på kjøp? :stuck_out_tongue:

4 Likes

270 +80 på 21.70+…

Det er jo en film som er planlagt (men ikke bekreftet) sluppet i 2019, hadde jo vært morsomt med en liten kross-promo der. :stuck_out_tongue:

1 Like

Alternative 4, all of the above! :wink:

New land to conquer :slight_smile:

solgte en del på 5,7 gammel kurs jeg så traff bra der. Men traff mindre bra på alle kjøpa mine nedover. (Laveste kjøpet på 2,03 ble bra da men skulle hatt mer å rutte med på de nivåene bare).

Ellers er det PS4 jeg setter lit til i første omgang for meg, så MYZ og så sørge for å være inne igjen når info om nye spill kommer.

3 Likes

Jeg solgte vel første gang rundt 2,7x første gang på vei oppover… gjør ikke samme tabbe igjen.

Dagens Investtech:

13 Likes

Salg på 5.7 var kjempetreff! Grattis :sunglasses: