Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Spike- Chunsoft är den japanska partnern. Planerat till release sommar på PS4. Detta är ett stort bolag som förlagt dessa titlar:

Games localized for Japanese release
Hotline Miami (2012)
The Witcher 2: Assassins of Kings (2012)
Saints Row: The Third (2012)
Kingdoms of Amalur: Reckoning (2012)
Dead Island: Riptide (2013)
Metro: Last Light (2013)
Terraria (2013)
Epic Mickey: Power of Illusion (2013)
Epic Mickey 2: The Power of Two (2013)
CastleStorm (2015)
Hotline Miami 2: Wrong Number (2015)
The Witcher 3: Wild Hunt (2015)
Wasteland 2: Director’s Cut (2015)
Crypt of the NecroDancer (2016)

12 Likes

Er nok ikke selve oversettelsen av spillet som eventuelt drøyer Japan noen uker. Dreier seg trolig om at det skal lages PR-materiale, hypes opp med markedsføring tilpasset særingene de tross alt er, og slippes på egnet event :+1:

Jeg lukter Yen helt hit.

7 Likes

Leste en plass at alt kommer ut senere i Japan fordi de er veldig opptatt av at ting er populært. Derfor drøyer de f.eks lansering av store filmer til de kan skrive “no1 on box office USA” på plakaten.

4 Likes

Tror at den lanseringen der borte vil bli en like viktig dag som 8 mai would wide. Jeg skal iallfall sitte med aksjer den dagen. Nå er det så mye ting på gang her at jeg tør ikke trade denne frem til MYZ kommer til høsten

2 Likes

Ble litt overrasket over at ikke kursen startet skyhøyt i dag… men så kom jeg på at ikke alle er på Tekinvestor og vet det vi vet :hugs::star_struck:

4 Likes

Den var på Xtra klokka 08:33 og ser en her har kopiert den inn på hegnar også.

Dagens børskommentar:

com-add-text

3 Likes

Ser @Savepig er aktiv på Shareville i dag :joy:

rofl

3 Likes

22 nok📢

2 Likes

2 Likes

Rett før kjøperne må tigge om aksjer…

*Harru noen funcom aksjer til salgs eller?

1 Like

Bare vent når flere store skal ha 100-250.000 aksjer om gangen. Da vil det gå fort oppover

2 Likes

Jeg tror at Funcom aksjer kan brukes som sjekketriks snart

“Blirru med hjem å ser på Aksjekonton min scnuppa? Har Funcom serru!”

5 Likes

vi stenger på 28 kr, onsdag neste uke.

30 kr på fredag neste uke.

35 kr mandag 7.mai:)

8 Likes

Svaret er nei. Ingen aksjer til salgs under 30 kroner.:grin:
Edit: mulig jeg har noen til salgs for 35 kr, hvis noen vil kjøpe i dag skal de få. Ikke sikkert neste uke😊

1 Like

Skjul  Press Release: New video for Conan Exiles

IKKE-INFORMASJONSPLIKTIGE PRESSEMELDINGER
 Newsweb
In today’s press release Funcom reveals a new video for Conan Exiles. Conan Exiles is to launch on 8 May 2018, worldwide in 12 languages, digitally and in retail, for PC, PlayStation 4 and Xbox One. To read the full press release and watch the video, please visit the “News Section” of the Funcom website: pr.funcom.com Badhoevedorp, The Netherlands, 25 April 2018 Funcom N.V.

3 Likes
13 Likes

Perfekt… :grin:

1 Like

Fy fader dette ser noe så inn i det helsikes bra ut. Er grafikken så bra når man spiller? :money_mouth_face:

2 Likes

Syge banan!!!
Sitter i bilen med litt bass og guffer opp. Synes dette ser «ok» ut!:grinning:

3 Likes