Jepp
Gevinstsikret rett under 10% i dag, skriver jo om alle kjøpene, så får nevnet det siste salget også. Sikret litt i Kitron her om dagen også, Har vært 105% investert, og vil ned i 80-90%.
Jepp
Gevinstsikret rett under 10% i dag, skriver jo om alle kjøpene, så får nevnet det siste salget også. Sikret litt i Kitron her om dagen også, Har vært 105% investert, og vil ned i 80-90%.
Gratulerer
Synes du er litt tidlig ute, PR og høye listeplasseringer ligger foran oss. Jeg selger ikke noe som helst slik som dette ser ut nå.
Men så satt jeg nesten som enestemann, på Tek over EA slippet i fjor også. Vurderer sterkt det samme nå.
Optimist som jeg er, synes til og med jeg att 30kr hørtes høyt ut for en tid tilbake. Nå derimot tror jeg att kursen kommer til å blåse forbi 30 med god margin.
Jeg er veldig tidlig ute.
Av og til nevnes det usikkerhet ifbm lanseringen på PS4. Om builden er bra osv.
Har fått forståelse av at Sony ikke slipper til sub-standard vare på sin plattform.
Spørsmålet til dere som er drevne spillere er derfor.
Har dere noen eksempler på spill sluppet på PS-platformen som ikke har fungert?
Jeg har sittet igjennom både EA launch og tidligere da den var nede på 55 øre. Har heldigvis fått en del erfaring og lært mye siden den gang
Skrev nesten, tror ikke det var flere enn 6-8 stk som satt over. jeg hadde ikke solgt EN aksje i forkant heller.
Hm - hva gjelder multiplayer er det bare For Honour jeg vet at slet veldig med servere / disconnects.
#9: Alekhine’s Gun
You won’t even be able to fully appreciate the espionage aspect of this game since it is overrun with so many bugs that’s it almost unplayable.
#5: Tony Hawk’s Pro Skater 5
You can imagine the disdain that longtime fans felt when then discovered their beloved skateboarding franchise had been reduced to a glitch-filled mess.
Det er Funcom sin Q&A du må ha tillit til.
Xbox-versjonen som er ute nå er langt fra et takras, men ikke helt opp til standarden som forventes. Heldigvis har Funcom et par uker på seg med bugfiksing. Det skal ikke være noe strukturelt feil med CE, bare masse småting.
OK, interessant, men som vi vet så ble Funcom tatt “med buksa nede” under EA launchen, fullstendig uforbredt på spillermengden og derfor også undermåls serverkapasitet. Dagens server-tilbud er av et helt annet kaliber og forhåpentligvis representerer derfor dette ikke noe problem.
Takker Christian, da finnes det altså desverre eksempler på at produkter lanseres uten at det går på skinner.
Ja - da får vi bare satse på at Funcom har gjort jobben sin - er i allefall betryggende å se hvor entusiastisk og ivrig de er i å følge opp for tiden.
Lite “sell off” som det pleier etter nyheter fra Fun.
På tide med en 10% + dag snart
De har jo for en stund siden sendt en build til Sony, som har sett igjennom denne og gitt grønt lys. Er vel det eneste vi vet om PS4 releasen. Den var ivertfall så bra att Sony ga ok.
Builden i seg selv kan være god nok, men spørs jo hvordan det blir med PS4 servere. Håper at det går greit. Vet at Funcom har funnet seg gode server partnere, men betyr ikke at alt blir grønne skoger for det
När det är sagt så funkar spel som regel bra på ps4 -detv är i alla fall min erfarenhet. Ibland har det hänt att jag har “fastnat” eller liknande. Det hände senast i last guardian. Den grövsta buggen jag har upplevt i ett ps4:a-spel var när jag “föll genom världen” i dishonored 2; dvs att helt plötsligt hade jag inget fäste mot golvet längre och spelkartan var över huvudet på mig.
Helt klart märkligt. Men i dessa tillfällen var det tillräckligt att ladda om senaste sparfilen, är ju inte lika enkelt i multiplayer-spel
Hva mener du egentlig her, at siden andre PS4 spill har lite bugs så vil CE på PS4 ha lite bugs? Ser ikke helt den koblingen.
EDIT: Så spørsmålet du svarte på nå, sorry!
Neida det er mye som kan gå galt, Funcom kan jo komme til å oppleve att CE selger noe så inn i det helsikes att Funcom må rykke ut å si følgende: Vi har hatt kapasitetsproblemer på serverfronten, grunnet meget stor pågang av spillere. CE har overgått våre forventninger(igjen). Server leverandøren jobber på spreng med å skaffe flere servere.
Internt har vi skaffet oss innpass i en større bank for å sikre plass til alle pengene som strømmer inn.
Funcom.com
Jeg tror nok ikke server-partneren blir problemet. Den største risikoen er nok Funcom sin server-software, men jeg synes det virker som de har bra kontroll og 3 uker med kun bugfiksing burde gjøre det stabilt nok til at evt problemer bare er irriterende.