Det presses…
Mange vil inn og bruker stilleperioden for å akumulere volum uten å presse kursen. ER bare å sitte rolig å vente på morroa.
Der var jeg jammen Funcom aksjonær igjen
Kan bekrefte at jeg vet om noen som har lastet
Du traff spot on
Åhrrr så kjedelig
Litt action nå
Ja, da fikk100k på 2,96…
Ja, jeg kunne ha ventet litt med salget mitt i går også. Men hadde jeg visst alt jeg vet i dag i går…
Noen med mye tid og penger som gidder å jokke med kursen slik som vi har sett de siste dagene Men litt penger blir det jo av det når volumene er på 1 mill. aksjer og vel så det.
Herlig med disse sperrene på et par hundre tusen aksjer som flyttes fra kjøp til salgssiden
God gammal psykisk terror. Har man 1-2 millioner aksjer kan man styre kursen slik man selv ønsker. Man ser helt tydelig hvordan psykologien endrer seg når disse dukker opp, forsvinner og bytter plass.
Holder en knapp på at aktørene som har de sperrene er tradere du treffer her på TekInvestor
Jepp - trodde nesten det skulle bli mer eller mindre slutt på så “enkel” lek med aksjene når handelsloggen ble anonym og noen sultne svensker kom på banen. Men fortsatt ikke nok interesse og volum til at den eller de som leker seg vurderer risikoen stor nok for å miste aksjene sine til en annen med like stor- eller større pengepung som ser seg lei på tøvet.
Kjenner i alle fall igjen PAS-traderen med algoen som selger 200 / lave volumer nedover. Hehe, moro for unga.
De er nok ikke spesielt aktive tipper jeg, man at de følger med det er ikke utenkelig.
So what???
Er en trader er det bare å være med på spillet. Er en langsiktig så jobber tiden for oss, ikke mot oss i Funcom2.0😉
Nja, som jeg har påpekt tidligere så tror tror jeg ikke det blir mindre trading jo flere svensker som kommer inn. Er antakelig 2-3 ganger så mange større tradere rett over grensen.
Uansett psykologien er jo enkel, kjøp litt når det dumpes og selg litt når det pumpes.
Det er morro å følge med på
Stort sett fasit i Funcom det ja.
Bare å vente på at det skal kjøres opp til 3,05-10 igjen herfra og ut dagen / morgendagen
Edit: Og der var det plutselig ingen aksjer til salgs igjen, og sånn går no dagan
Skjønner ikke helt at folk klager, vi vet jo at det kommer News og at de er gode. Og at større aktører fyller opp ved å holde kursen nede beviser jo at flere har trua.
Husker samme opplegg før kursen gikk til 5-6kr.