Pareto ga meg døra når jeg spurte sist men kan prøve igjen hos de og DnB
rt 3.12
Blir det 3,18 før duppen kommer?
Sikre kapital? de skal jo godkjenne avtale 30.januar for 33.000.000 aksjer * 2,6 kr = 85 MNOK…
Hvorfor skal de kjøpe analyse da? har jo penger da…
Var et forsøk på en vits, men den traff vel ikke helt
Jeg er og rundt det. Vurderer opp til maks 1000kr. Men det burde gå an å få med min 200 på 500kr totalt…
Fler större svenska investerare som börjar intressera sig.
sanslöst. köper 800k som han senare dumpar några minuter senare. only in funcom
Litt av en volumeksplosjon vi er vitne til nå - på tide med en ny liste snart.
Noen hiver om seg med aksjer i alle retninger. Alt er med andre ord som det pleier å være i fun.
Du kan ta deg bak på at vedkommende er aktiv ( innaktiv) på forumet her
Funcom hamnar gång på gång i topp-5 listan för mest omsatta aktier på Oslo børs. Men ändå är det “ingen” som vill komma med analys eller anbefaling.
Normalt så hade man väl sett en analys från en av de stora mäklarhusen? Eller är det andra papper på Oslo børs där situationen är likadan?
Funcom har historisk sett blitt sett på som søppel blant meglerhusene og meglerne. Sånn er det i stor grad fortsatt, men ting begynner så smått å endre seg i positiv regning. Mye takket være svenskenes inntog.
Senest i fjor høst fortalte en meglerkompis av meg i SEB at Funcom var tabu å snakke høyt om. Nå burde snart noen benytte muligheten til å være først ute med dekning av Funcom 2.0 før de opplever tidenes år i 2018.
Ja, det ser helt klart underligt ut när jag gång på gång får detta på mailen:
Får hoppas (som du säger @h3nk1) att någon sväljer stoltheten och snart kommer med en analys -som Funcom 2.0 faktiskt har bevisat att de förtjänar
Eller useriøs hausing…
All about TA i detta pappret . Vore trevligt om någon analytiker firma vågar träda fram och ta tag i en seriös analys.