Høyst tvilsomt
Naturlig, men det er enda et stykke ned til god teknisk støtte om man verdsette slikt.
Bare Funcom og Ce kommer enda mer ut i media nå og realiteten synker inn hvor bra alt står til . Det erså å si bare positivt rundt Funcom nå og snart er det launch av et spill som er dritbra. Jeg tviler hvertfall ikke på videre oppgang
Helt ok å ta profitt, men hvorfor ta det FØR morroa begynner ? Da velger jeg å komme med en påstand. Vi her inne vet noe som 95% av markedet ikke vet. Hvorfor ikke benytte denne informasjonen til å tjene grisemye penger. Jeg har tenkt å prøve det ivertfall. Sjansen for att CE kommer til å selge MYYYYYE mere enn markedet tror er veldig stor. Så @Christian like patchen i går, får de The Purge til å fungere som de ønsker… Veldig positivt!
Kursen kommer ikke til å stoppe på 23 kr, blir bare sterkere og sterkere i troen på att 30 passeres med god margin. Har tidligere skrevet 26-28 kr før 8/5 . 30 passeres ved høye listeplasseringer over noen dager etter slipp.
Arrester meg gjerne seinere viss dette ikke skjer, 26-28 helt realistisk. Kanskje til og med litt på nedsiden, men prøver å ikke være haussete
Etter release er det salg og salg alene, som bestemmer videre ferd på kursen.
Edit: bestemme om dere skal kjøpe eller selge, det bestemmer dere store gutter selv
Ce innehar en fin ballanse mellom dybde og kompleksitet. Ce har nådd et nytt nivå i både konsept og gameplay, men uten å være så annerledes at du føler deg tapt i mekanikken. Den overordnede gameplayen er pent intuitiv og oppslukende . Det er stadig en læringskurve i Ce men den er aldri for bratt. I Ce kan du skape, bruke kreativiteten din, du kan framkalle den spenningen du vil og skape det du vil i ditt eget tempo og det sammen med venner, perfekt(!)
Ce gir spilleren lyst til å komme tilbake.
Ce har en så mangfoldig og ballansert blanding og det fremkaller gode følelser og opplevelser…
Ce har polarisert mange spillere men nå etter det møysommelige arbeidet til Funcom har så og si alt løsnet og de negative tilbakemeldingene gjør seg til skamme. Hvorfor? DET ER ET BRA PRODUKT
Här händer det grejer! . Hur stor volym dumpades idag och hur mycket gick efteråt som S/L / frykt?
Der kjøpte jeg 5000 til…
Kan poste i teknisk
De må bare patche patchen litt, så kommer den ut på live tenker jeg. Det er et par viktige bugfikser der i tillegg. Funcom har dårlig tid på seg, men de nærmer seg release-kvalitet med store skritt.
Jeg ser noen skjær i sjøen, så selv om jeg har et suksess-scenario som burde dra oss godt over 30kr, så har jeg også et “fail” scenario som tar oss ned til 13 kr igjen. Forskjellen fra tidligere er vel at denne gangen, så er det ikke snakk om at ved “fail” så går kursen ned 80%. Det er rett og slett mer substans i Funcom. Risk/reward ser jeg derfor på som ganske så bra.
Tok 5k til 21,66 dette er bare skremsels nedsalg.
Ce har vel nådd 1 mill salg nå vel ? er det så vanskelig å tenke seg bare 1 eller 2 mill til nå når spillet er mye bedre og klar for lansering ? nope
Tipper vi er på 700-800k salg
CE hadde vel 697k før Steamspy gikk ned, hva rundt 25. plass har gitt av salt ved å ligge der i så mange dager vet vi jo ikke.
Er vel en stund siden vi har hatt 1,64kr i gap?
Solgte 15% av beholdningen på 22.68 og kjøpte igjen på 21.58-60. Digg å treffe med ein trade i blant også😃
Tror Funcom hadde meldt det hvis de hadde 1 mill solgte.
Nei, Rui har uttalt att Funcom ikke rapporterer salgstall. dette var en engangshendelse. Han åpnet vel for å rapportere ved enkelte tilfeller. Men tror ikke 1 Mill er ett slikt tilfelle, Funcom sikter nok mye høyere enn det tallet.
Har du lagt merke til de lure smilene i Funcom ansatte for tiden …?