Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Jeg tenker… La fornuften styre, ikke frykten, også slapper jeg godt av med alt jeg vet.

1 Like

Tenker du på da de meldte om 320k solgte?

Etter 8. Mai kommer det til å bli et massivt trykk hva gjelder salg på 3 plattformer samtidig, blir veldig spennende å følge med, men vi burde vel få en pekepinn på hvordan det går, per dags er det jo ikke mye info vi får ang. konsoll. Da må vi nok forholde oss til kvartalsrapportene… Også er det jammen meg MYZ launch samme året

2 Likes

Nei nå nylig under streamen og den gode energien .

1 Like

Tenkte egentlig på Halling sin

2 steg frem, 1 steg tilbake.

:slight_smile:

3 Likes

Launchen kommer til å bli bra. Når man ser på hvilket som helst youtube-klipp som har med Ce å gjøre så er forholdet orverveldende positivt (!)

Vil noen inn med noe særlig volum nå, så er vi oppe på 23,- før du klarer å si Func…

1 Like

Logget meg av og tar en laang pause nå… CU :wink:

2 Likes

Nu blev det liv i TA tråden igen. Det betyder Köpsignal :smiley: ökat!

1 Like

Det ble visst en trade :joy:

Hadde ikke forventet å få kjøpt tilbake lavt på 21-tallet når kursen rundet 23 tidligere idag. :stuck_out_tongue:

Tror jeg kommer til å holde opp å skrive om handlene mine i Funcom, for mye pes hver gang jeg selger noe. Føler meg litt som Judas :stuck_out_tongue:

10 Likes

Grattis :slight_smile:
Jeg fikk solgt 5k på 23,03 og kjøpte dem tilbake litt for kjapt på 21,95 :confused:

3 Likes

handla meg noen til på 21.60, burde dog venta til 21,12 tilbudet

1 Like

Jeg tenkte også det, helt til jeg så volumet der nede. :stuck_out_tongue:

… selv om vi nå er nede på 21,02 da :stuck_out_tongue:

1 Like

Nå er det uansett for sent å selge, nå begynner det å gnages opp igjen snart.

1 Like

Haha for et nek. Dette er mannen å lytte til…

Spår 10% ned i morgen da :slightly_smiling_face:

3 Likes

Da har det blitt økning i Funcom for meg også, på 21.22. Fornøyd med det :slight_smile:

1 Like

Henta heim nye 5k på 21

1 Like

Ehhh… ni som har pengar. :grin: en till som vill ha 150t på 21

1 Like

Lite nervöst här inne? Tänk fear and greed så vet ni när man ska plocka på sig mer (nu ska man alltså göra det) :smiley:

VILKEN JÄVLA SLAKT!!! hahaha

1 Like