Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

#tullereklame

2 Likes

Funcom bruker penger på å lage useriøse reklamer, for et eller annet slags tullespill som skal selges i en eller annen bransje uten penger. #tulleaksje

3 Likes

Hauset av naive tullerbukker på et tullete internett forum :stuck_out_tongue:

Da fikk jeg noen flere aksjer på siste lille dupp. Fri for kapital nå, så kan like greit bare begynne å stige herfra.

Funcom-kursen i dag:

3 Likes

1 Like

Har noen kommentert at Funcom med sin håndtering av Early Access er på vei til å bygge enda en sten i “Funcom 2.0” tesen? Hvis vi slipper noen store skandaler etter 8.mai så er dette enda en kul greie.

2 Likes

Hehe. Sånn ca. 100 ganger :wink: De blir egentlig første selskap til å knekke “EA-koden”, og det vil bli lagt merke til blant konkurrenter, potensielle oppkjøpere og ikke minst spillere.

Sånn ellers, gitt dagen i dag: Er det sånn at vi først får rally når CE flopper etter launch?

2 Likes

Du tenker hvis launchen er teknisk “ok” eller bedre på alle plattformer? :stuck_out_tongue:

1 Like

For å kommentere noe annet enn CE, så digger jeg mange av aspektene rundt MYZ, men litt kjipt med turnbased combat? Eller kanskje bare jeg som ikke liker dette. Hvordan vil salgspotensialet være for dette kontra CE?

Tok visst 25k på 21.52

10 Likes

Hehe, det er omtrent listen ja. Noe smårusk må nesten påregnes, men hvis man slipper skikkelige sammenbrudd typ fredags ettermiddag sånn at folk ikke får spilt hele helgen og denslags.

Er det andre eksempler på selskap som har kjørt EA slik det burde vært gjort? Eller er det stort sett en samling katastrofer som har vært der i 2-3+ år?

Muligheter for at Steam kanskje promoterer spillet som en suksesshistorie på hvordan EA skal gjøres?

Enig, får håpe vi selger litt bedre enn andre turnbased spill som f.eks sjakk

1 Like

PUBG tilbrakte vel mindre tid i early access enn CE har gjort. @Konamixx

1 Like

Steam promoterer det som selger. Mao, kan de putte det på “featured” og det selger bedre enn de andre alternativene, så gjør de det. :stuck_out_tongue:

2 Likes

image

1 Like

Og valgte vel omtrent den merkeligste versjonen som tenkes kunne å kalle for 1.0 :smiley:

Folk som nojar över plats 23 på Steam som säljer?

1 Like

Många som förbeställde i butiken… och det finns inte i statistiken på steam eller?