Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Er en :robot: på speed som herjer i ordrebok (merk hvordan volumene på kjøps- og salgssiden endrer seg på sekundet når det selges mikrovolum og kursen flyttes) og presser ned så lenge det utløses salg. Når det ikke selges mer, snur det opp. Det vil si straks. Problemet er at denne metoden funker i all den tid folk setter tight S/L.

Trolig samme figur(er) som sperrer, akkumulerer under for så å kjøre en pump - dump.

Samme kan det være - tiden jobber for oss vanlige dødelige. Så får de som på død og liv skal tvinge gjennom fortjeneste med volum (stikk i strid med trend, marked og pressemeldinger om nytt spil etc.) holde på.

8 Likes

Ikke vanskelig å se hvem sin robot som herjer når man ser på topp 20 listen i dag.
https://beta.tekinvestor.no/t/aksjonaerlister-funcom/653/1635?u=vcp

1 Like

Att han får hålla på säger jag… Börjar ju bli en ganska liten post nu också; under 1% av aktierna i topp 20.

Det löser sig nog på egen hand snart :chart_with_upwards_trend: :slight_smile: :+1:

Må være noe feil i det porteføljeprogrammet for

Hakon kjøpte mer FUNCOM.OL på 20,93
52 minutter siden

Haha ja jeg så det. Korrekt kurs skulle vært 21.52

1 Like

Ja, det burde ikke vært lov, men slik er det nå.
Man ser hvordan Oslo Børs ønsker det, når de gikk så langt som å skjule hvem som står bak handlene. Det er mafia :joy: Eneste plassen det er ok med organisert kriminalitet er på børsen.

2 Likes

Vært under 1% ganske lenge der. Vet ikke dagens.

1 Like

Både han og andre skal nå enten kjøpe mer eller selge. Det er nå en del av markedet. Det kommer nye kjøpere til og eiere som selger seg ut. Nå snart skal nok folk generelt få øynene opp for hva Funcom har holdt på med i det siste. Og svenskene er i anmarsj. Kanskje kommer det flere på banen om det ser ut som om spillet blir en suksess.

3 Likes

Var noe galt på mitt kjøp også. Kjøpte for 21.48, men ble til 23.xx eller noe sånn.

Det er allerede 1000 svensker i Funcom :stuck_out_tongue:

2 Likes

Ja og kanskje er det bare begynnelsen. Hvis det står 2000 eiere der om 2 mnd så er jeg ikke overrasket. Men like kjekt om det står 1010. Hvis de 10 kjøper mer enn 100k aksjer hver :slight_smile: Jeg tror uansett at det kommer flere storfisker også.

3 Likes

Starbreeze har 17k eiere hos Avanza. Er rom for litt flere svensker i Funcom. :stuck_out_tongue:

5 Likes

Må minst få 10% av de over her. Da har vi 700 nye kjøpere bare der. Kommer nok :slight_smile:

3 Likes

Sjekket Stillfront også, de hadde bare 2,4k eiere, er tydlig av Starbreeze var først ute av disse :stuck_out_tongue:

4 Likes

Det blir skrevet side opp og side ned om hvor bra salg det er, og så og så mange tusen spillere i forhold til dagen og uken før. Like forbanna går kursen ned. Hvem er det som lurer hvem her? Er jo bare øretrilling uansett om aksjen koster 4 eller 20,-. Ser ut til at Funcoms forhistorie aldri blir glemt om det så selger millioner av spill.

2 Likes

Hadde dette vært en vanlig børsdag i 2017 hadde Funcom vært ned 10 prosent. Utrolig mye har endret seg.

2 Likes

Underlig utvikling så tett opp mot 8 mai, og full release av CE på alle plattformer. Hvor er HYPEN?

Oppgang på over 40% siden nyttår. Jeg synes det er ganske bra. Kan ikke fyke til himmels med en gang. Ting tar tid!

3 Likes

Det kommer en dag i morgen, du må tro å håpe at i morgen, blir det sol! :fearful:

Håper dere skjønner at hele poenget med å dumpe og trade mot trend er å frustrere og utløse salg. Funker jo hver gang fordi folk er nisser og setter tight S/L.

Is i magen nå, kursen kommer. Garantert :ice_cream:

Hold fokus på case og det fundamentale. Aldri vært bedre.

3 Likes