Tja…kanskje…kommer an på hvor mange opp og nedturer en har vert med på i Funcom…
Det er ikke få, skal jeg si deg!
Det at Funcom sin forhistorie ikke blir glemt slår jo begge veier. Nå er det mange småsparere der ute som de neste dagene får øynene opp for at hypemaskinen Funcom kommer med et nytt spill snart. Da skal de inn for å få med seg oppgangen som “alltid” kommer før launch.
Eneste forskjellen til denne gangen er at når spillertallene kommer ut så står storfisker klare til å ta i mot aksjene de skal dumpe på kurser 20% over dagens nivå.
Det tror nå i hvert fall jeg. Sjeldent sitti så rolig i båten som jeg gjør nå (og jeg var praktisk talt lam uten armer fra 2009 til 2015). Hadde jeg hatt mer tilgjengelig kapital hadde jeg fylt på mer også på de dippene vi ser nå om dagen.
Jeg fikk de til 13,51 på mandag. Så det er veldig misvisende til tider.
De som har sterk mage og har størst tolmodig vinner til slutt.
21 virker ihvertfall å være et ganske sterkt golv per nå.
Careful…ordet «betonggulv» har vært benyttet før i Funcom…
#dontjinxit #SLraiding1.0 #fisalgochallenge
I know. Betong trenger som kjent noen dager på å herde Får håpe så er tilfelle denne gangen.
Får satse på at svenskene er flinkere til å legge betong
Tør eg foreslå denne som ønskereprise mens me ventar på at @lassar gir oss ein ny video med sylskarp kommentar på denne karen som vel no bør gis eit nytt navn a la «skremmaren i Funcom»
#kollosal
Vi tar ut 22 for 3de gang i dag🙂.
Men ingen av dem handler!
Har på følelsen at det blir aggresivt i dag… hvem lurer hvem🙂
Hold TA til TA tråden, evt send meg en melding om det er noe du lurer på.
Som dette du tenker?
Du må slutte å rakke ned på TA og de som driver med det.
Jeg diskuterer ikke TA i denne tråden. Det blir bare støy og er ikke relevant for Funcom diskusjonen. De fleste er lei hele TA maset. Derfor er det også opprettet egne tråder for Ta.