Er avataren din en random russ fra bærum?
Det er faktisk meg
Da får du ta det som et kompliment, at jeg trodde du var 19, ikke 33
Kjøpte 2k til på 20.9, nå er det tomt med kroner igjen
Tror hypen må komme fra Sverige denne gang.
Det norske markedet er fullstendig utbombet. Det finnes ikke en eneste taxisjåfør som tør å ta i Funcom med ildtang.
Hoho, bare vent
De kommer - alltid.
Pre launch dump… alt ordner seg gutta
Kurs ned hører med til tradisjonen, mange kjøper før og selger rundt launch av gammel vane uten å legge mer i det enn som så. Jeg tror flere ikke bryr seg om caset men om raske kroner ifht launch.
Nå blir det å sitte over launch med aksjene og se hvordan dette slår når stream og mf startet /får virket for fullt.
Salget er sterkt opp og ligger allerede å pusher top 15 om dagen, reviews er fantastisk og på 82% recent. Q1 blir vel allerede allright da de fikk inn betydelig med kroner ref Dragset. MYZ sensommer/høst, 2 nye spill 2019. Hva mer kan man ønske seg i ett lengre perspektiv?
Noen som har formening om hvor langt ned kursen kan gå? Er det mange som eventuelt vil dumpe etter launch 8. mai?
Umulig å si - se aksjonærtråden
Mulig endel skal ut i forb med launch, men mulig endel vil inn og =)
Etter launch, om kursen er som nå, tror jeg den vil stige jevnt og trutt som den har gjort de siste mnd… opp mot ca 30. (gitt at CE selger som forventet.)
Høres ikke usannsynlig ut. Har vurdert å selge ut deler av beholdningen, men blir nok å sitte rolig i båten.
Sitter nok mange luringer og bare venter på å kaste ut aksjene ja. Som jeg har sagt et par ganger.
Det blir ikke noen hype når alle bare venter på første og beste anledning til å selge.
stemningsendring på gang her? For noen dager siden skulle vi til minimum 24kr til 8 mai, og nå snakker vi om alle som vil ut av aksjen?
Sånn er det alltid når det ristes ut S/L etter lengre tids oppgang
Funcom har jo selv et mål om at kursen skal være stabil. De ønsker ikke hopp og sprett og de handler da også i forhold til en langsiktig strategi.
Ellers er det ikke veldig vanskelig å lese mellom linjene her, hvem som er inne og hvem som er ute
Lyckades The forst 5x sin CCU sälja 150K på några dagar enbart på steam så
Caset er sterkt som aldri før, men det virker ikke som om det blir noen særlig hype denne gang. Det må man være ærlig og si. Og da selger folk som er ute etter kortsiktig gevinst seg ut igjen.
Hvem gidder og investere her når alle vet at etter fem minutt kommer det ett sl raid og aksjene er borte…