Mange trodde det samme dagene før EA-launch
Så du tror alle er kjent med historien til Fun ? Uansett så kommer kursen når tallene taler for seg.
Derfor gjør du som Justafa. Flasher dine store cohones og kjører uten s/l
Vurderer ikke S/L før vi runder 30+
Ikke alle, men mange har nok svidd fingrene sine på denne…
Når tid begynte brente barn å sky ilden? Aldri.
Si det til Ser Sandor Clegane
Jag tycker alldeles för många jämför den här launchen med EA launch. Det blir som en självuppspelande profetia… “lugnt detta är pre-launch dump sen kommer rallyt”. Folk här har alldeles för kort sikt. Jag antar de flesta norrmän blev “bssssssss vågar ej säga ordet” av dumparna efter EA launch. Det var kanske korrekt att kursen skulle gå ner? det var otroligt stora tekniska problem med spelet.
Vad har hänt sedan dess?
- Spelet har polerats och är idag ett nytt spel som fungerar otroligt mycket bättre. Ja det är buggar kvar men det kommer det alltid vara
- Funcom har fått in starka institutionella investerare i Robur, Malmberg och måånga andra svenska investerare.
- Funcom är HELT SKULDFRIA (gjeldfria).
- Funcom har startat upp en publishing verksamhet där första spelet släpps H2 (MYZ) som kommer att visas på E3 och 2 nya spel kommer 2019 (varav ett är gamla westwood studion petroglyph).
- Funcom har en kassa på 150 mnok
- Funcom har starka varumärken iom JV med Cabinet Group.
- Funcom har snart igång 2 nya interna projekt (ett är redan igång i North Carolina).
Detta är verkligheten… inte en launch en vecka framåt, som såklart är väldigt viktig men hörni… Funcom har redan bevisat att Conan Exiles är en succé.
Det är dags att börja vakna från den här hype bubblan (tulleaksje) och faktiskt börja inse att FUNCOM LEVERERAR ENLIGT PLAN.
Tack! Fan bland det vettigaste som skrivits här på länge.
Da er det p&d på gang?
Kan ikke gjentas nok - tar tid å endre psykologien i en så historisk sett trøblete aksje
Ser ut som en leste dette og kjøpte 90k aksjer.
Det er ivertfall en ting som er sikkert. Med kurser jeg ser nå om dagen, selger jeg IKKE en eneste aksje. For meg ser ting meget bra ut, trykket fra PRen til Funcom er ikke i nærheten av å ha startet. Ja jeg vet de sier att startskuddet har gått. men selvfølgelig starter de smått for så å skru opp krana for fullt til helgen. Selge nå på 20,50-70… For å bruke ett etterhvert kjent sitat her inne på Tekinvestor : Man trenger ikke være idiot for å selge på 20,50 men det hjelper
toppen av hypen kommer nok først etter launch ja.
Fint det, sunn utvikling.
Pump? nei, det er ikke pump når det kjøpes 100k + aksjer på bid/ask.
Kan det dumpes på for det? Ja
Det ser slik ut. Aksjonærene er litt vinglete og usikre. Det skjønner man jo basert på slik det har vært.
Skal ikke se bort ifra at man sitter gjennom en storm i morgen og får betalt på Tirsdag.
Håper ikke altfor mange lar seg skremme ut.
Bättre om det blir stabil ökning än p&d efter hype… Funcom levererar och ser ut att kommer att göra det närmaste 2 år för att börja med…
Krabber seg oppover igjen RT 20,96
ligger på topp 25 listen i 2 uker før launch…
Blir topp 5 i 2-4 uker etter launch
Blir gromt med gryn av det isåfall.