Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Ah Ok. Da er det bare sånn det er, noe som bare er en fordel uansett :blush:

1 Like

Jepp, helt klart. Bommertene på xbox var dyrkjøpte, men det hadde kostet mer å gjøre dem ved PS4-releasen. :stuck_out_tongue:

2 Likes

Tror det blir veldig godt fremover. Såpass tro på dette at 60% av kontoen har gått med til Funcom aksjer :face_with_hand_over_mouth: å litt ekstra tro får man når man ser det merkelige handelsmønsteret de siste dager. Mulig det er bare jeg som ser det positive i det kanskje :grimacing:

2 Likes

Wow!

5 Likes

Hele 6 retweets hittill… Her er det lettjente spill å hente :rofl:

image

“Going forward, where do you think you will be in three to five years?
– We’re currently in the middle of our turnaround and operationalizing the new strategy. We plan to have multiple game releases per year in addition to other smaller activities (such as DLCs, etc). In 3 to 5 years we aim to have consistent profitability throughout the year supported by multiple annual releases, a strong base of games we have developed or published with ongoing revenue and expansion opportunities, and additional games utilizing our IP rights.”

"“We also see great enthusiasm for Conan from other developers and aim to have Conan games made by other developers. We will also follow the development of the planned Amazon production closely and make sure to leverage any opportunities.”

“The partnership in our first publishing project is going very well” -> MAO har Petroglyph utvecklat spelet rätt länge

MYZ “It will launch in the second half of 2018.”

“To summarize, why should our readers invest in Funcom?
– We’re in the middle of our turnaround, 2017 was the most profitable year in our 25 years of history. We have reduced risk by moving to multiple game releases, acquired IP rights, eliminated debt and raised capital. And we have a solid pipeline of releases ahead of us with Conan Exiles being released on May 8, in 12 languages, on 3 platforms, digitally and in retail stores and with partners in china, japan and rest of asia, and Mutant Year Zero later in the year. And it won’t stop here :blush:

26 Likes

och efter en nyhet (ruis intervju pm osv) följer såklart en dump :stuck_out_tongue:

Alltså. Bolaget, som Rui beskriver, är ju inne i en så sjukt spännande fas! Market cap på 1,6 är bara att glömma. Det här ska MINST dubblas i år.

3 Likes

Intressant intervju med Armfelt som förvaltar Robur Ny Teknik. Står inget om Funcom men här får man lite mer känsla för er som inte läst in er på honom. Kan bara säga ett ord: STABILT!

2 Likes

Burde vært delt på Norges Taxiforbund sin hjemmeside. Trist for de om de går glipp av Funcom når det virkelig smeller!

4 Likes

Ser ut til at de holder på å våkner nå

image

Fantastiskt forum Tekinvestor!

Finns ett ställe de går att diskutera Funcom i realtidschat, nämligen Discord.

OBS sluta inte skriv här. Ta bort inlägg ifall de är känsligt…

2 Likes

Hm? :thinking:

Ja jag vet inte hur “reklam” till andra tjänster tas emot. Jag diskuterar på båda ställen iaf.

Merkelig lite action i dag.
Sidelengs mellom 21 og 22 var ikke det jeg hadde sett for meg uka før launch, men det er vel et styrketegn at den er såpass stabil, dog på noen kroner lavere nivå en jeg skulle ønske meg! Det kommer vel etter launch.

Mandag kan jo fortsatt bli rock&roll med 10% intradag i den ene/den andre eller kanskje begge retninger.

Tror uansett vi er nærmere 30 en 20 en uke fra nå.
GOD HELG

8 Likes

Tror det går fint, hvis ikke finner @pdx deg😀
Jeg synes det er nok med TI.
Men det er merkelig at det er så stille, fire dager til den 8.mai…
Jeg er mildt sagt overrasket, hadde forventet et kjør nå, lurer på om launch går litt upåaktet hen frem til vi får litt salgstall opp, alt funker uten videre bugs osv osv

Plot twist: Rallyet uteblir og vi får en rolig stigning gjennom 2018

3 Likes

Tipper aksjen går sammen med listeplasseringene på Steam jeg :stuck_out_tongue:

4 Likes

looking good spør du meg :slight_smile: tok 4,7K til på 21,48,- God helg godtfolk :cowboy_hat_face: :beer:

7 Likes