Ja, den kommer. Men jeg hadde trodd vi bar høyere allerede. Men mannen i gata fatter ikke bæret. Ennå.
Stemningen virker avventende. Men jeg er sikker på at mange følger med. Mange for å selge, og sikkert noen for å kunne gjøre en billig inngang med umiddelbar gevinst. Mediene plukker det opp etterhvert som noe nyhetsverdig informasjon tikker inn. Norske medier har nok med gamle sex tekstmeldinger og reality-TV desverre jeg sitter rolig med mine aksjer, men håper selvsagt på noe action snart!!! Blir ikke overrasket om vi må vente til tirsdag eller enda senere neste uke. Husk også at en 1. Plass på salgslistene er vanskeligere å oppnå nå enn det var i januar med EA…
Jeg tror tålmodighet er stikkordet nå. Funcom 2 ble ikke bygget ferdig 8. mai 2018. Vi som har aksjer i Funcom har mye å glede oss over i tiden fremover. Ikke selg for tidlig! God helg folkens! Kjør forsiktig, pleier jeg å si til våre sønner!
Men en 3 plass nå selger sikkert også bedre enn en 1 plass gjorde i januar
fra dev streamen idag
Hvordan fungerte spillet på PlayStation? Jeg sitter på toget med dårlig dekning!!!
Jeg synes det så veldig bra ut! Det gled godt
Edit: De benyttet en ps4 slim, så jeg regner med at ps4 Pro får noen visuelle fordeler.
Det opplevdes veldig bra på PS4. Masse god stemning og senkede skuldre. Godt å se nå rett før dagen av alle dager
17.mai?
- mai, frigjøringsdagen!
I denne tråden så er det bare en dag som gjelder
LØRDAN?
Vem som har Mutant Year Zero billigast att förbeställa? Vet ni?
Fant det kun på Webhallen som pre-order…
So…kveldens brannfakkel…har alle tenkt å hoppe av på mandag nå om kursen ikke er opp 3% innen kl10…eller synes alle at salgsindikasjonene er så bra at man har valgt å sitte over allerede?
#denfølelsen
Jeg tror de fleste har planlagt å sitte over fra dag 1 . Sist gang var det jo ETTER launch det ble god kurs.
Bra fråga med ett enkelt svar enligt mig: Funcom är ett helt annat bolag än tidigare så självklart sitter man kvar. Försäljningssiffrorna eller rättare sagt indikationerna från alla listor visar ju på bra tryck! Och när spelet väl släpps så kommer det nog se ännu bättre ut. Finns inte på kartan för min del att släppa aktien alls. Vill också syna MYZ som jag tror kommer få en hel del uppmärksamhet👍
Selger ikke en aksje den 8., så fremt at det ikke ryr inn med varsler om kritiske bugs på konsoll.
Høres bra ut! Er der selv. Er dog litt opptatt av å beskytte min første 6sifrede papirgevinst og ikke så lysten på å ev. bli med ned igjen slik jeg gjorde det da jeg kjøpte på gamle 3.4 og var med med ned til 2 og opp igjen