Sist gang var det jo vinn eller forsvinn med CE. Floppet det var vel funcom konk, så det var virkelig høy risk å sitte over launch…
Men CE var en suksess, og nå har funcom flere baller i luften, uten risk for konkurs.
Sist gang var det jo vinn eller forsvinn med CE. Floppet det var vel funcom konk, så det var virkelig høy risk å sitte over launch…
Men CE var en suksess, og nå har funcom flere baller i luften, uten risk for konkurs.
Jeg er såpass tungt vektet i Funcom nå at om den stiger en del på mandag så letter jeg meg litt. Jeg synes gjerne det optimale er å selge akkurat så mye at jeg ikke klarer å bestemme meg helt etterpå om jeg håper at den skal gå ned eller opp.
Om den ikke går opp mandag, så er jeg ganske komfortabel med å sitte over denne gang. Det er ikke vinn eller forsvinn nå og dessuten vet vi mer om hvordan spillet fungerer. Etter launch vil jeg følge spillertallene ganske nøye. Begynner de å falle etter en uke er det et dårlig tegn…
Grunnet sammenfall med deadline for bla. leilighetskjøp har jeg hatt en vanskelig tid i det siste. Jeg har imidlertid landet på å realisere andre aksjer med ca 30% tap. Er ikke helt ferdig ennå og mulig jeg velger å selge noe Funcom for å komme i mål.
Men i all hovedsak så har jeg besluttet å sitte over launch og fremover.
Jeg vurderte det altså slik at det er større sjans for at Funcom aksjene henter inn tapet jeg påførte meg selv enn å redusere Funcom beholdningen.
Jeg klarer rett og slett ikke å se hva som kan feile ifbm launchen. Og hvor jeg ikke skal være skråsikker på hvor kursen går sånn med en gang så mener jeg at pilene peker bratt oppover for alle parametere hva gjelder det fundamentale.
Det er reell risiko for full reprising av selskapet, men en jevn og god stigning er heller ikke å forakte.
Jeg er lastet helt vilt og selger som faen kl 1045 mandag. Alt går i frislipp
jeg hadde håp om å lette meg før launch, men kursen har ikke kommet høyt nok enda, så da sitter jeg til den kommer dit. for min egen del er det mindre viktig å time hype og kortsiktige svingninger enn å realisere noe jeg mener reflekterer verdien og realistisk potensial. synes kursen er for lav rett og slett
CE var en suksess i noen uker, som reddet året. Nå ser det ut til at CE blir en suksess utover få uker, lovord hagler og de som spiller og kjøper liker det de ser. Bruker å bli kroner av sånt.
Nr 25 på bestselling hos Amazon på PS4 nu👍
Tror de som selger på mandag vil trege seg syke!
Lurer bare på om eg skal selge på 40,50 eller60, kanskje 100 som ble nevnt.
Trur eg skal sitte rolig til det er verdt litt peng😃
Om alle over selger mandag blir det rødt.
Tror 20,8 tar imot .
Alle skal vel selge mandag…
Hvorfor ?
Er noe endret seg i helgen ?
Noen tror de får best kurs før launch, fordi sist så kom toppen etter
Ja, det blir en skikkelig blåmandag!
Undres hva folk forventet på fredag siden man vurderer så sterkt å selge mandag.
Mer salg! Ikke aksjer, men spill!
Let the mind games begin. Vem vinner och vem försvinner? mer nervositet är precis vad som behövs!
Jag tror att det är först på tisdag och framåt vi kommer se de riktiga framstegen för CE, dom verkar välja att spara allt krut tills releasen och det är därför vi ser lite ”svaga” resultat nu. Vi får se helt enkelt
Svaga resultat nu? De selger jo spill som hakka møkk!
Just precis. ”Svaga” resultat. Det ser riktigt grymt ut, vet inte om ironin inte gick fram kanske.
Myclet nervositet här inför veckan men sanningen är ju att det ser riktigt ljust ut
Jag står redo att ta era aktier om ni vill bli av med dem.
Tyvärr tror jag inte jag kommer få möjligheten!