Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

CE reddet ikke bare året, det førte til at blant annet Robur fikk troen på funcom og valgte å investere.

Nå har de penger til flere prosjekter, selv om CE full launch skulle floppe (noe det neppe gjør)

3 Likes

Siden jeg startet ballet og en del tar det som tegn på nervøsitet…Handler jo ikke om det, handler mer om å lodde stemningen og høre hva som virker å være konsensus. Det i seg selv gir kunnskap. At noen påberoper seg å vite at alt i denne aksjen går til himmels tar jeg også med knusende ro basert på at jeg nå har sittet i aksjen over lengre tid…

2 Likes

Har kappet av fingrene mine og bestilt nye fra Kina. Forhåpentligvis har de såpass lang leveringstid at de kommer i posten til nyttår :crazy_face:

5 Likes

IModigt spørsmål!

To veldig spennende dager vi har foran oss nå.

Risikoen for selskapet pt. er nada kontra ved EA, men risikoen for kortsiktig fall i aksjekurs, er mye den samme, dersom tekniske problemer inntreffer på 1 av 3 mulige plattformer, servere mm. Derav kan man anta og forvente at det også denne gangen er noen som justerer risikonivået på mandag. Noen opp, noen ned. Selv gjorde jeg dette på fredag og har mye tørt krutt :bomb:

Her er hvordan selve dagen og dagen før dagen var i 2017:
Før dette blir slaktet som et TA innlegg, nei det er ikke TA.

Stor volatilitet, begge dager :moneybag: :chart_with_upwards_trend::chart_with_downwards_trend:

2 Likes

Måste bara säga. Kolla på de andra spelen på GTS…recensionerna samt hur många spelare de har. De senaste recensionerna för CE är sinnessjukt bra samt att CE har minst lika många spelare om inte fler än många av de andra spelen. CE börjar klättra uppåt på försäljningslistorna…det flyger inte av hyllorna…ÄNNU. Men det ser sjukt stabilt ut. Och det är just denna stabilitet som kommer inbringa stora intäkter. Klättrar vi ännu högre i listorna…ja då förstår ni ju själva vad det betyder. Hej då 30 kronor. Vi ses på 50:-.

3 Likes

Børsen er vel ikke stengt 8 mai, men 10 mai.

Helt korrekt, takk for rettelse! Blandet med 1.Mai :sweat_smile:
Er den stengt 10 Mai?

Himmelspretten ja, stemmer.
På tide å logge av TI og konsentrere seg om å drikke videre merker jeg​:+1::joy:

3 Likes

Kanskje jeg kan stille opp med bleier på mandag, men er litt usikker på om det skal være barne eller voksenbleier…:joy::joy::joy::joy::joy:

2 Likes

Er på kurs mandag og tirsdag, slå den :smile:

2 Likes

Sluta tänk salg!!! Bara hold or BUY som är alternativet. Färdig snackat. De som kör sell = chicken :grin:

2 Likes

Tror fremdeles det er endel bugs på Xbox men det er mye pga system patchingen Microsoft bedriver med. Ps4 blir spennende men på SP så det bra ut. Tror PC blir konge.

1 Like

Nå på morrakvisten var Ce på 16 plass og spillet holder seg oppe på lista hele dagen nå - et godt tegn(!) Google trenden, den er 50% opp siden forrige helg og spillet stiger jevnt på “mest solgt” lister!

For meg er Conan Exiles bankers. Ce er gjennomført bra, Ce er ikke bare et slakterspill som man blir dårlig stresset av og fort lei. Ce er godt utenkt og godt laget. Spillet er solid og mektig og det gir spilleren mange muligheter og valg, det har bybde og det er interessant og morsomt og man får lyst å spille det hver dag. Følelsen i spillet er mektig og innholdsrikt og det skaper gode følelser for spilleren, dette er mye verdt(!) Du blir engasjert på en god måte som gir gode følelser, du kan gjøre så mye morsomt og kult og det er kreativt og formbart. Det er et spill som gir deg noe tilbake som det er en bedre mening i. Ce har modnet godt og det kommer til å vokse seg inn i markedet bedre enn antatt. Man føler stadig for å spille og for å trekke venner med inn i spillet. Conan Exiles er veldig bra og smart satt sammen. Skaperne har gitt spilleren makten og stadig noe å se frem til å gjøre, helt herlig!

Conan Exiles er solid og et GODT PRODUKT, noe som selger seg selv :ok_hand:

5 Likes

På Xbox blir det også helt konge. Det er allerede mye bedre, nesten helt perfekt. De har jo sagt at xbox skal oppdateres før launch.

Tviler sterkt på blåmandag, men blir det ned da har jeg forberedt meg på å kjøpe mer :dollar: :muscle:

2 Likes

Håper på følgende melding Tirsdag.

«Conan Exiles har allerede solgt 1 mill kopier «

EA og forsalg :slight_smile:

Melding kom og kursen krasjet :roll_eyes:

5 Likes

cobra kai

Jeg går for 1.5 jeg :grin:

1 Like

Tenker følgende,
Steam ca 800 000
Xbox 150 000
Ps4 50 000

Når en ser på salg siste dager på steam og Amazon så er ikke dette et urealistisk estimat. :slight_smile:

4 Likes

Hoppas på samma sak. Skulle vara ett riktigt starkt statement att skicka ut i samband med release :money_mouth_face: