Mine tanker og hvorfor; Jeg gikk inn første gang på 0.96kr og fyllte på til jeg hadde ett snitt på ca 1.3kr. satt forrige gang og så over 400% men hoppet av på på vei ned rundt 3.7kr . gikk inn igjen på 3 og så den falle ytligere til 1.8 selv med den beste qRapporten i Funs historie. Har siden blitt sittende eller fyllt på. Så nå har jeg brutt min egen regel om diversifisering og sitter bare i Fun.
CE EA synes jeg har blitt utført på en super måte. Men straffen fra spillerstøy har vært nådeløs. Det viker som mange spillere ikke hadde fått med seg at det var EA. Og den negative holdningen lusker der fortsatt, særlig på Twitter. Ellers synes jeg CE på PC er respektabelt. Ikke unikt eller megahit, men står seg som ett bra spill med livets rett. Kan ha potensiale til å leve en stund.
Firmaet virker mer solid enn noen gang i historien. De er mer nøkterne og har en strategi som er betryggende for en investor. Blir spennende å se om de kan få til litt mer avkastning på småspillene sine. Nesten ingen gjeld og penger på bok.
Funkursen derimot er rar. Jeg har mang en gang blitt overrasket av hvordan markedet har reagert på det jeg trodde var en positiv Qrapport eller børsmelding. Har da feid det under teppet og tenkt algo/traderdrit, men har også lurt på om det er noe jeg ikke har fått med meg. Hva var feks mcap da kursen var på topp under TSW? For det virker som markedet hadde mer trua når selskapet sleit som værst.
Hva nå. Jeg blir sittende over slipp og håper jeg ihvertfall når målet mitt om 24kr, men kommer til å ha trailig SL rett og slett fordi jeg ble skremt forrige runde med fall fra 5 til under 2kr. Likevel føler jeg at selskapet er i en så god vekst at jeg vil beholde 25% av beholdningen i ett par år til hvis kursen holder seg over 20kr. Går det som jeg tror og håper bør kurser under 20kr være en saga blott.