Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Låt dom sälja som vill sälja :wink:

Lykke til i morgen, og fremover! :slight_smile: Jeg er stuck balls deep i Nano, så jeg får ikke være med på funcom toget. Med min flaks så er det bull for dere! :stuck_out_tongue:

1 Like

Motsatt gjør de når de akkumulerer, selger små poster på stadig lavere bid. Presser kursen ned samtidig som de akkumulerer ved å utløse stopp loss.

Fikk mail:

4 Likes

Eller gjør sånn: 28, også veldig effektivt for å presse prisen ned :slight_smile:

Nå er vi i gang dere :slight_smile:

Eks nå kan det se ut som noen vil ut på 21kr, men samtidig legger inn kjøpsordre på 20.90 /92/94 for å få folk til å legge inn kjøp over. Forsvinner nok når potten på 21kr er borte.

Edit : Eller ikke :sweat_smile:

1 Like

Blocket på 21 tuggas upp snabbt!

ASP som ska ut? :slight_smile:

Ofte er det jo slik, men denne sto seg ja. :smile:

Eller kjøpe mer lavere :slight_smile:

Jeg var med å spise opp 21

2 Likes

nr 17 på global top

https://store.steampowered.com/search/?os=win&filter=globaltopsellers

84% positive reviews nå!

5 Likes

Hadde trodd det kom melding om 1 mill solgte før åpning i dag.

Jeg har skrevet mail til Fun og vist dem/bedt dem fikse opp i de resterende små bugsa. Ba dem også om å ikke fucke opp :joy:

5 Likes

Kommer efter imorgon… efter lansering… :grin: önskar man

2 Likes

Steam är USA störst, så att vi alltid toppar på USA primetime båda gott :). Att vi även nåde dagshösta på Amazone vid USA primetime är ju även de bra.

2 Likes

SL raiding pågår😎

Måste säga att det krävs BALLS för att sälja nu! De stora blocken blir plockade rätt fort:)

2 Likes

Tänkte precis skriva “Jag är förvånad över utvecklingen i aktien idag, såhär nära nyheter och spelsläpp”… meeen jag ångrade mig. Fordi Funcom :joy:

2 Likes

Det tekniske peker ned og det fundamentale opp, fun com