Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Jeg tenker de har solgt ca 850-900k pr dags dato totalt på alle plattformer. 1m tenker jeg at i så fall blir rundet ca 10. mai. :stuck_out_tongue:

2 Likes

Nå har fisalgoen til @h3nk1 entret manesjen og

1 Like

Jeg er stadig for optimistisk :sweat_smile:
Uansett det er nærme. De bør komme med den meldingen, om ikke tipper jeg Rui må binde Stian fast i et kott.

5 Likes

Så du tror de bare selger 150-200.000 fra åpningsdag til 10 mai?

“bare” faktisk. De trengte en uke på 320k ved ea launch. 150-200k solgte på 2 dager ser jeg på som knallsterkt.

3 Likes

Ikke glem att det er tre plattformer og retail :blush:

Den stora uppsidan på PS4 har vi ju med den Japanska partnern Spike-Chunsoft. Release är i sommar digitalt/retail. Partnern är enorm och har många stora titlar i bagaget.

spike

1 Like

Kvesser på den GT’en litt og har i mer is! :cowboy_hat_face:

1 Like

Pass på stop loss settingenes deres nå! J… surt å bli stoppet ut på disse raidene. Lett å glemme at det fundamentale faktisk ser meget pent ut når kursen tar et lite dykk…

7 Likes

Nu vet jag inte exakt hur börsvärdet ser ut nu jämfört med förra toppen på 25-26 kronor men är det inte liite märkligt att när vi nu 1.5 år senare ser att allting som de flesta hoppades på i den galna hypen som var då mer eller mindre har infriats (och blivit ännu bättre i många fall) och trots det så handlas aktien såhär?

Kan bara konstatera att aktiemarknaden är en konstig plats… :lying_face: :joy:

7 Likes

Max uflaks at ELE går i taket i dag. En gammel kjenning av oss kjøper seg stort opp der.

Altså ikke ASP, men Storvestre…

1. kjøp funcom
  2. sitt på henda
  3. profit
9 Likes

Det er 130 millioner flere aksjer til sammenligning før spleis, altså en økning på 55%.

image

3 Likes

Hypen nådd sin absolutte topp? Gevinstsikring på gang?

Nei!?! Hypen begynner omtrent nå!

:slight_smile:

8 Likes

Hypen? Jag har inte sett den än… :grin:

Jeg må virkelig le av de som har panikk nå. Klarer funcom 100mill i profit 2018, noe jeg tror de klarer. Så prises de pr nå til P/E 15… for et gjeldsfritt selskap

2 Likes

Det är Funcom som måste vägleda marknaden. De går inte att tracka alla listor på konsol och information på flera ställen släpar flera dagar.

Nei. Men vi klarer fint å se indikasjoner på hvor ting går

3 Likes