Jeg tenker de har solgt ca 850-900k pr dags dato totalt på alle plattformer. 1m tenker jeg at i så fall blir rundet ca 10. mai.
Jeg er stadig for optimistisk
Uansett det er nærme. De bør komme med den meldingen, om ikke tipper jeg Rui må binde Stian fast i et kott.
Så du tror de bare selger 150-200.000 fra åpningsdag til 10 mai?
“bare” faktisk. De trengte en uke på 320k ved ea launch. 150-200k solgte på 2 dager ser jeg på som knallsterkt.
Ikke glem att det er tre plattformer og retail
Den stora uppsidan på PS4 har vi ju med den Japanska partnern Spike-Chunsoft. Release är i sommar digitalt/retail. Partnern är enorm och har många stora titlar i bagaget.
Kvesser på den GT’en litt og har i mer is!
Pass på stop loss settingenes deres nå! J… surt å bli stoppet ut på disse raidene. Lett å glemme at det fundamentale faktisk ser meget pent ut når kursen tar et lite dykk…
Nu vet jag inte exakt hur börsvärdet ser ut nu jämfört med förra toppen på 25-26 kronor men är det inte liite märkligt att när vi nu 1.5 år senare ser att allting som de flesta hoppades på i den galna hypen som var då mer eller mindre har infriats (och blivit ännu bättre i många fall) och trots det så handlas aktien såhär?
Kan bara konstatera att aktiemarknaden är en konstig plats…
Max uflaks at ELE går i taket i dag. En gammel kjenning av oss kjøper seg stort opp der.
Altså ikke ASP, men Storvestre…
- kjøp funcom
- sitt på henda
- profit
Det er 130 millioner flere aksjer til sammenligning før spleis, altså en økning på 55%.
Hypen nådd sin absolutte topp? Gevinstsikring på gang?
Nei!?! Hypen begynner omtrent nå!
Hypen? Jag har inte sett den än…
Jeg må virkelig le av de som har panikk nå. Klarer funcom 100mill i profit 2018, noe jeg tror de klarer. Så prises de pr nå til P/E 15… for et gjeldsfritt selskap
Det är Funcom som måste vägleda marknaden. De går inte att tracka alla listor på konsol och information på flera ställen släpar flera dagar.
Nei. Men vi klarer fint å se indikasjoner på hvor ting går