Takk, tørr ikke kjøre noe SL i dag ivertfall. Min annbefaling, sitt rolig. Viss ikke vær forbredt på joggeskoføre i dagene som kommer.
Nede i 19,5 nå.
GG lykke til alle
Hahaha. Dette er jo bare gøy å se på. J****idioter som kjører S/L og tillater dette.
Ender vi i + i dag?
- Ja
- Nei
0 stemmegivere
har du solgt?
- Ja
- Nei
0 stemmegivere
Hvis ja, er du klar over hvor mye pÆng du går glipp av i kommende uke?
- nei
- neii
0 stemmegivere
Tidenes poll
Jaja, trengs å spamme litt for å spe på humøret i Fun-trådene nå:
Hvis ikke dere med tørt krutt kjøper nå kommer ikke til jul.
Ble fint påfyll idag, da
Erre boarding av fly. Snakkes på 25kr
Dere veteraner på forumet bør ikke være overrasket nå, dette er jo et lett gjenkjennelig mønster. Kan jo leveres fantastiske tall, men likevel bli presset ned mot 2(10), men kan helt klart gå opp også. Ikke gi pes til de som denne gang velger å stå litt på sidelinjen når de føler aksjens bevegelser ikke står i stil med det fundamentale.
Men nå er Carl armfelt på ballen
Det som er lett gjenkjennelig her er jo at volatiliteten ved launch er enorm. @vcp påpekte jo det her tidligere. Dette er siste dagen det går an å selge før det faktisk har kommet resultater. Samtidig er Funcom i ferd med å skru PR-maskinen opp til 100. De er i ferd med å rulle ut reklamekampanjene nå og vil nok kjøre på med streams i kveld. Spørsmålet er hvor mye man tror CE vil selge.
NR 12 GTS!!!
forbi Battletech!!!
Kjøpte mer på 19.99
Har også fylt på under 20kr. Funcom er en doblingskandidat inneværende år.
Det der er bare så 15 min gammalt!
Funcom skrev att de hadde noen overraskelser til spillerne. Noe som de var sikker på att kom til å bli satt pris på. Like før vi får greie på det nå.
En liten reklame snutt hvor arnold svinge conan sverdet og reklamere for CE
Er på fly. Men viss kursen ser ut til å stabilisere seg rundt 20. Kjøp noen lodder da for jeg er ganske sikker på att vi skal oppover når CE entrer topp tre på steam.