Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

MYZ är min grej :smiley:

3 Likes

Mine too. Ce kommer jeg nok aldri til å spille for det er ikke min greie og drive med ingeniør spill. Men myz er i riktig gate

Hvem har snakket om 150k på PS4 på 2 dager? Jeg sa 150k på 3 plattformer all over. Og legg av det tonefallet ditt

Jag ger ett exempel på hur mycket en platform kan dra in. Och jag ber om ursäkt om mitt tonfall var illa men de ser illa ut och skriva fiasko

Som jeg sa så var ordvalget litt feil. Greia var at jeg tror de selger mer. Hvis de ikke gjør det så blir jeg skuffa fordi de er tross alt ute av EA og det er 3-tre plattformer og spillet er amazing mye bedre enn ifjor for ett år siden. Men jeg selger ikke om de selger dette antallet

1 Like

Merker det er greit å være lite pålogget idag ,)

Merker at mange er nervøse. Nyt solen. Og vent på kursen!

8 Likes

Jeg også lagt ut trål og logget ut :grin:

Lagt ut Stop-los på 20,20 og loggget ut :slight_smile:

Evt trål …

De som frivillig eller via SL selger sine aksjer i dag. Tror det er god mulighet for att de kommer til å få angre på det i løpet av denne og neste uke. :hugs:

Spørs om vi ikke bytter aksjer da :wink:

Tok litt flere aksjer på rundt 20.50 i sted. Hadde egentlig lastet for den delen av pengene mine jeg bruker på aksjer, men med dagens fall ble det en liten overføring fra fellessparekontoen til meg og kona for å laste opp litt mer. Føler meg rimelig sikker på at det vil vise seg å være en god avgjørelse.

3 Likes

Smart å skrive her hvor en har stop loss når ASP er inne og leser.

3 Likes

Tror faktisk ikke han bryr seg, tipper han er godt lasta å avventer launch som alle andre.

2 Likes

AMA og Launch Day stream :slight_smile:

3 Likes

Word!

Sitter på flyet, RT noen ?

20,30

Får se om 20 ryker idag. Det går fort opp og ned.

Mest ned…