Trolle i chatten? vi kan jo løpe rundt nakne inne i spillet!
Hva endte kursen på i dag?
20,38
Ok jeg solgte tilsvarende restskatten min i dag for 20.34-20.30. 9 kroner gevinst på de. Blir med videre med resten.
Solgte halve restskatten min . (Stop los )
Resten av restskatten må realiseres ila mnd.
Aksjene på ASP står.
Burde solgt for å dekke restskatt jeg også. jaja den tid den sorg
Saker når Tlf oversetter ASK til ASP
Har vært i Budapest i 4 dager, drekki med begge henda. Firmatur, 28-30 varmegrader alle dagene.
Har derfor ikke fått vært med på “galskapen” som har vært her, spesielt i dag
Gleder meg sammen med dere som har hatt trua på CE og Funcom, sammen med meg.
For NÅ gutter ser det jaggu ut for att våre våteste drømmer kommer til å gå i oppfyllelse.
CE klatrer på alle lister, plasseringen på GTS listen begynner nå å bli veldig bra. 7 plass er mer enn ok. Vi som FØLGER med vet jo hva som skjer med div. listeplasseringer utover kvelden i morgen når Lirik , Shorty og Waffle begynner og spille .
94% på reviews i dag!! Jeg lurer på en ting, vi Tekkere er jo noen ganger forholdsvis skeptiske til hvordan det kommer til å gå både med CE og Funcom fremover. Er det som er i ferd med å skje nå nesten over vår fatteevne? Klarer vi å ta det innover oss? De aller fleste lamper er i ferd med å bli grønne, det er en lampe igjen som ikke er blitt grønn ennå og det er på X-Box. Den er ikke rød lenger, den har kommet til gult ihvertfall. Vi fikk en jesus patch på PC for en stund tilbake. Jeg er helt sikker på att en tilsvarende kommer til X-Box på lanserings dagen.
Jeg har ikke rørt en eneste aksje og kommer ikke til å selge noe i morgen heller. Dette ser ut til å bli en 100% reprise på EA lanseringen. Kursen kommer til å gå oppover når CE entrer topp 3-5. Men det kommer til å være en vesens forskjell og heldigvis for det. I denne runden kommer nemmlig ikke kurstoppen til å være 25,20 Jeg er nogså sikker på att vi kommer til å se 30 tallet. Hvor langt over? Aner ikke, det er det hypen og CE med sine listeplasseringer som bestemmer.
Dette innlegget er ikke noen kjøps anbefaling, det er derimot ett senario jeg faktisk tror vi kommer til å få oppleve ganske snart.
Här har vi kvällens inlägg. Conan-poesi kanske man kan kalla det?
Håller med helt!
Forventer ikke at denne nødvendigvis blir spesielt godt mottatt hverken her på TI eller av mottakerne av mailen, men deler uansett, da jeg mener Funcom fortjener anerkjennelse for den enorme snuoperasjonen de har gjennomført. Denne posten trigget det hele:
Her er mottakerne av mailen (sendt bcc), alle relatert til tidligere Funcom artikler i de store finans mediene her på berget:
odd.steinar@hegnar.no;
john.inge.seljehaug@hegnar.no;
halvor.ripegutu@nettavisen.no;
stian.johannessen@dn.no;
anders.framstad@vg.no;
lars.solem@dn.no;
sindre.hopland@e24.no;
david.bach@vg.no
Mailen (uten bilder/vedegg):
Hei,
Tips relatert til Funcom sin store lansering av Conan Exiles. Lanseres på PC, PS4 og XBOX 8 Mai.
Pt. ligger spillet som nr 5 på Steam Global Top Sellers: https://store.steampowered.com/search/?l=norwegian&filter=globaltopsellers&os=win
Steam-søk
store.steampowered.com
Som en del av PR strategien til selskapet skal en håndfull pro gamere / gaming streamere, streame Conan Exiles live ila de første lanserings døgnene. Dette er streamere som Lirik https://www.twitch.tv/lirik, med 240 millioner seere på verdensbasis.
Funcom har fått velfortjent mye dårlig presse de siste årene, men nå har vi en rekke indikasjoner på at selskapet endelig har truffet innertieren.
Selv har jeg fulgt selskapet i en årrekke. Undertegnede med flere på Tekinvestor.no og https://discordapp.com mener med sikkerhet at Funcom, står ovenfor et Norsk, Globalt Gaming eventyr.
Som Steam Global Top Sellers listen allerede viser, hevder spillet seg i verdenstoppen.
Og dette med User reviews på over 70% positive.
Så kan man undre seg om det er noe penger å snakke om i Gaming sektoren, svaret er ja, definitivt. Legg spesielt merke til 13,3% økning i omsetning fra 2017 til 2018.
Snuoperasjonen Funcom har gjort de siste 2 år er formidabel !
Funcom har pt solgt 750 000-950 000 eksemplarer av Conan Exiles i så kaldt EA, Early Access og er forventet å ta over markedet for spill som ARK og RUST som til sammen har solgt over 15 millioner eksemplarer.
Mvh sladdet
Jeg tror at de som har kritisert Funcom kommer til å fortsette å kritisere og da spesielt hegnar gjengen. Uansett hvor mye Funcom tjener på sine spill. Sånn er det dessverre.
Hegnar er blitt hun gamle hyla-Kari som står i kjøkkenvinduet i 2.etg fra huset sitt og skriker til alle barna i bygden som går forbi. Jævlig usaklig støy!
Hegnars glansdager (om det noensinne har vært noen slike dager) er over. Thank Lord (@pdx ) for TekInvestor
Irriterende støy som tar vekk litt av det saklige. Hans måte å trashe Funcom på er så forkastelig.
Og så er det noen blådresser som ser opp til han og som kaster seg med i hylekoret
Er nok bare uvitenhet. Han er vel en av de som enda undrer på om Internett er kommet for å bli
2 plass på xbox på topsellers. Det smake
Simplygames rated top Independent retailer in UK!.
Kjære Tekinvestor brødre og søstre!
Vi nærmer oss slutten på første fase av en lang reise, for noen av oss har den foregått siden 2012, for andre siden Black Thursday, for noen siden vi stod i en krone. Mens andre først kom ombord når hypen var på topp.
Vi har generert flere tusen innlegg. Hundrevis av mail til både Funcom og diverse journalister. Hundrevis av twitter poster og Facebook innlegg. Og ikke minst et Aksjonærmøte hos Funcom.
Det har vært en fantastisk reise, og samtidig har vi vært med å skape det som sansynligvis er Norges beste investorforum. For noen er reisen over, for andre har den knapt begynt. Og for noen har den ikke startet enda.
Mange spør om jeg tror CE blir en suksess, og jeg pleier alltid å svare at CE allrede er en suksess. Det er iallefall solgt 700k kopier til pc ( kanskje 800k). og PS4 står klar i gropen til å starte sprinten. Selv Xbox glimper litt bak i hjørnet.
Mange lurer på om Funcom kommer til å melde tall, og til det vil jeg si garantert. De må melde litt rundt hvordan launch har gått, spørsmålet er om det kommer en uke fra nå eller på Q1 presentasjonen 25 mai. Det som er sikkert er at vi alle har vært vitne til et nytt industri eventyr her i Norge. Spillbransjen har vi aldri virkelig fått til men ting tyder på at Rui sammen med teamet sitt nå har knekt koden.
Det blir en spennende dag, en spennende uke og ikke minst en sinsykt spennende måned. Det kommer nok dumper og dårlig trading. Men det er greit, vi har det fundamentale på vår side. Og denne gang fant vi gullet. LENGE før det øvrige markedet.
For de som har tatt gevinst allerede, og de som vurderer å ta gevinst straks. Gevinst er Gevinst. Det er aldri feil å ta gevinst. Til de som vurderer å sitte, så er eventyret såvidt i gang. Det kommer nye topper, nye bunner. Men toget kjører videre, sakte men sikkert.
Serverene er wipet, prisen er økt, Stream starter kl 12 og serverene går online kl 13.
E3 Starter om en drøy måned og Myz kommer til høsten. Ting ser ikke så værst ut.
Prisen er økt med 33% det er mye!
Det at den datt så fort ned på steam lista er vel mest sannsynlig fordi serverne er stengt ned. Forventer top 5 igjen utpå ettermiddagen. Vi bør slå The Forest med god margin.