Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Prisen er økt, serverene er nede og alle venter på day1 patch :wink:

Akkuratt slik det ble spådd her igårkveld.

3 Likes

Der er jo som om verden står stille!:blush:
Og så er jeg jævlig sur for at Game Stop klarer å surre til slik at muligens collector edition glipper. Tuliinger!

1 Like

The Forest låg på plats 50-100 på GTS dagen innan de gick ur EA. en Banner gjorde tydligen väldigt mkt. Dessutom höjde de också priset

4 Likes

Säger en hel del om hur det ser ut för CE:sparkler:

Skru på Nyhetskanalen kl. 11 i dag. Funcom er på besøk!

Edit: Jeg hørte dessverre feil!
Riktig tid er kl. 11:30!

15 Likes

Får vel sveive igang altibox appen då… :slight_smile: takk for tipset!

1 Like

Får ikke sett på tv 11. Mulig å be pent om å få kortversjonen av innslaget her?:sunglasses:

1 Like

OBS DETTA ÄR ETT MEDDELANDE SOM GÅR UT TILL ALLA NERVÖSA.

Klockan 13.00 när Conan Exiles slutar sin Early Access period så kommer datumet ändras vilket innebär att Conan Exiles tillfälligt kommer halka ur toppslistan. DETTA INNEBÄR INTE att spelet ÅKER NER på topplistan.

SLUT PÅ MEDDELANDE

8 Likes

Funcom skal møte i økonominyhetene his tv2 i dag kl 11:30 :+1:

13 Likes

Kanskje min favoritt så langt:

min%20beste%20hittil

28 Likes

Tuna in på torsdag! Spamma twitterkontot också så armfelt får prata om Funcom!

Volumet er jo latterlig sammenliknet med før EA launch. Håper det tar seg opp utover uka om CE klatrer høyt…

Må jo få inkassert gevinsten! Det er en taxisjafør der ute som ikke vet det enda, men han skal få kjøpe mine OM vi får en hype peak. Hvis ikke får det bare gro videre.

1 Like

Når CE får ny dato, så kommer de også inn som #3 på New and Trending, bak Total War: Thrones of Britannia og The Forest. Regner med at CE ligger som #1 der i løpet av ettermiddagen. :slight_smile:

9 Likes

Helt rett. Jeg hørte dessverre feil. Sorry for that! :disappointed_relieved:

1 Like

Synes ellers at det er flott at det også flagges for Funcom og Conan😉

3 Likes

Forsmak fra nyhetskanalen

1 Like

Bør kanskje si si ifra om at dette er en video som lastes direkte ned på maskinen. Ikke alle som ønsker dette :slight_smile:

ahha, det kommer nok litt ann på browseren du bruker … eller innstillingene dine, men ja … greit å nevne :slight_smile:

Det kan godt hende ja!

Gratulerer med dagen @FUNCOM
Dere klarte det!

I dag har jeg heist flagget for Nordens beste gaming selskap og for Norge som en Fri Nasjon :heart: :champagne:

Ha en strålende dag alle Funcom’ere !
:norway::us::sweden:

33 Likes