Fet kåk.
Småfisk du liksom
Fanen med Gjedda som kunne spist ASP.
Fader, blir jo nesten emosjonell av dette her
Jises! Så jo mer ut som ett luksus fort . Grattis
Jeg ble faktisk emosjonell ! Det har vært en lang reise for mange av oss.
I dag kan vi bare fryde oss, med porteføljen fullastet med aksjer i Nordens beste gaming selskap. -den e god å tygge på
Haha det tror jeg virkelig på! Jeg har sittet siden des 2016 med både opp- og nedturer uten å selge en eneste aksje, så det kan vel sies at jeg har vært noe bølgesyk. Selv om jeg er miniatyr i forhold til mange av her, så er jo dette veldig gøy å få være med på! En må jo starte en plass
fisalgon igång…
Jepp - nå skal vi se volumet øke ut dagen…
Funcom kommer vel til å slippe en melding i 1tiden om at CE er offisielt lansert, men noen som har en formening om det kommer noe juicy info i meldingen, som f.eks forløpige salgstall?
Kommer garantert ikke. Kun melding om launch tenker jeg.
Tenker også kun melding om launch, og evt melding om tall om 1-7 dager
Funcom melder nesten garantert en million solgte, alle gjør det, rett og slett fordi det er svært god og helt gratis reklame.
…and has already passed 1million sold during pre-launch?
Jeg går for 1,5 mill
Du drar den jo alltid ett hakk lenger…
Tror du har kommet borti komma-knappen på tastaturet ditt.
Helt seriøst. De har solgt vannvittig mye siden forrige oppdatering og det har solgt jevnt og trutt. 1.2 til 1.5 er langt ifra umulig
Jeg elsker deg Hakon
Det kan fort skje, ja.
Folk glemmer at Funcom har solgt haugevis med retail-kopier ut til butikkene. Men usikker på hvordan- eller om dette regnes som solgte kopier umiddelbart…
La nå kursen få lov til å stikke da, robotj****