Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Fet kåk. :wink:

5 Likes

Småfisk du liksom :wink:
Fanen med Gjedda som kunne spist ASP.

Her er innslaget fra nyhetskanalen.
https://streamable.com/mrbgy

4 Likes

Fader, blir jo nesten emosjonell av dette her :joy::norway:

4 Likes

Jises! Så jo mer ut som ett luksus fort :joy:. Grattis :ok_hand:

1 Like

Jeg ble faktisk emosjonell ! Det har vært en lang reise for mange av oss.
I dag kan vi bare fryde oss, med porteføljen fullastet med aksjer i Nordens beste gaming selskap. -den e god å tygge på :heart_eyes:

4 Likes

Haha det tror jeg virkelig på! :joy: Jeg har sittet siden des 2016 med både opp- og nedturer uten å selge en eneste aksje, så det kan vel sies at jeg har vært noe bølgesyk. Selv om jeg er miniatyr i forhold til mange av her, så er jo dette veldig gøy å få være med på! En må jo starte en plass :smiley:

1 Like

fisalgon igång…

Jepp - nå skal vi se volumet øke ut dagen…

2 Likes

Funcom kommer vel til å slippe en melding i 1tiden om at CE er offisielt lansert, men noen som har en formening om det kommer noe juicy info i meldingen, som f.eks forløpige salgstall?

Kommer garantert ikke. Kun melding om launch tenker jeg.

2 Likes

Tenker også kun melding om launch, og evt melding om tall om 1-7 dager :stuck_out_tongue:

1 Like

Funcom melder nesten garantert en million solgte, alle gjør det, rett og slett fordi det er svært god og helt gratis reklame. :slight_smile:

5 Likes

…and has already passed 1million sold during pre-launch? :money_mouth_face:

3 Likes

Jeg går for 1,5 mill

5 Likes

Du drar den jo alltid ett hakk lenger…:joy:

1 Like

Tror du har kommet borti komma-knappen på tastaturet ditt.

2 Likes

Helt seriøst. De har solgt vannvittig mye siden forrige oppdatering og det har solgt jevnt og trutt. 1.2 til 1.5 er langt ifra umulig :slight_smile:

5 Likes

Jeg elsker deg Hakon

1 Like

Det kan fort skje, ja.

Folk glemmer at Funcom har solgt haugevis med retail-kopier ut til butikkene. Men usikker på hvordan- eller om dette regnes som solgte kopier umiddelbart…

La nå kursen få lov til å stikke da, robotj**** :sweat_smile:

3 Likes