Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

“Ingen vil ha det” derfor funcom har kapasitetsproblemer på serverne sine nå :joy:

Hegnar er oppriktig bestyrtet over å måtte kommentere tulleselskapet Funcom som vanlig :joy:

3 Likes

De kan ikke investere i selskaper på den norske børsen i det hele tatt.

Det er han ikke. Han er en Tulleredaktør i Tulle «avisen»:
«Finansavisen»

Hehe, håper du har rett her

De virker dessverre litt overrasket. Oh well, ser ut som de får fikset det relativt kjapt.

1 Like

Noe av det rare med å lese div forum om FUNCOM er at noen kan tro at FUNCOM lever av hva media skriver i Norge:
Slapp av la Media skrive det de vil skrive FUNCOM skal holde kjeft og levere så blir dette bra.
De som er så veldig opptatt av media skriver må nesten selge litt aksjer så de senker skuldrene og nyter den suksessen Funcom blir med et smil rundt munnen og ikke som nervøse karer som tror Funcom klapper sammen for en 20 årig journalist skriver noe i media i dag som er glemt i morgen.

7 Likes

Helt klart utenfor ditt kunskapsområde Hegnar !!! :joy::rofl::laughing:

1 Like

Må bare gratulere alle mann som har holdt ut! Vi er vinnere!

4 Likes

Enig der👍

Handler mer om å sette skapet på plass.
Norge er mer enn Olje næring og Shipping. Ellers enig i betydningen.

For all del jeg elsker alle arbeidsplasser Norge klarer lage utenom subsidiert råvare industri så derfor heier jeg på Funcom og alle andre som satser i utsatte tøffe bransjer.
Caset mitt er at skal vi håpe og tro at Funcom faktisk bygger det flaggskipet vi håperog tror så vil hva Norsk media skriver uansett være totalt uviktig. Vi bor 5 mill mennesker her oppe i steinrøysa det er ikke de Funcom skal glede det er de 8 mrd potensielle kundene der ute i verden.

6 Likes

Da tar vi gjerne 50k samtidige, toppen av twitch, toppen av steam —》 Statoil omsetning og 35% i morra.

På tide å høste.

3 Likes

Nå handler det vel ikke nødvendigvis om å tro at funcom lever av hva media i Norge skriver, ei heller om nervøsitet, men snarere om å forholde seg til hvordan kursen i funcom oppfører seg.

Jeg kan godt selge på grunn av et medieoppslag jeg… Gidder ikke å tape penger uten grunn, uansett hvor dust oppslaget er :slight_smile:

5 Likes

3 Likes

Litt surrealistisk og bare være sånn mellomfornøyd med 10% stigning på flaggdagen 8.mai…:blush:

(Er på ingen måte nervøs, men de dagene med flere titalls prosent stigning er rå😀)

Trading er bra det så klarer man utnytte avisskriverier til trading gevinster så er det jo fint det var ikke det som var mitt poeng.
Mitt poeng er bare at det er ikke Norge som er Funcom sin verden, det er verden som er Funcom sin verden så det vi alle skal leve av er at først CE så de neste utgivelser til Funcom blir en suksess i gaming verden og blir de den suksess som vi alle tror og håper så kommer nok også norsk media inn på heiagjeng siden tilslutt.
Så om humøret påvirkes av Funcom skriverier i norsk presse så har man kanskje for mye Funcom i porteføljen til at man klarer nyte suksessen. Selv om jeg ikke fatter at det er mulig å ha for mye FUNCOM på dagens prising :slight_smile:

11 Likes

Funcom bekreftet jo i dag att de har 162 Mill på bok og nå raser pengene inn i rekordfart.
Fort att de passerer 200 mill i løpet av morgendagen :money_mouth_face:

6 Likes

Tro om noen har betalt steam, for å hindre innsyn?

does not compute. Bestselgerliste = Reklame #1

1 Like