Hva skjer. Nede i 65% på siste 20 reviews og borte fra GTS.
Serverpartner og steam, FIX YOUR SHIT!
Jekker en øl. Må roe nerva.
Hva skjer. Nede i 65% på siste 20 reviews og borte fra GTS.
Serverpartner og steam, FIX YOUR SHIT!
Jekker en øl. Må roe nerva.
ja det må jeg og
Drogs det så hårt i handbromsen att man RASAR på GTS? Kan det verkligen stämma?
Det må være en bug. Fant den på #48 nå… det må være en bug.
När spel lämnar CE så tappar den all sin tidigare försäljningpoäng för toplistan
Men nu syns man på “new and trending” och datum är up to date.
Detta skrev det om tidigare
Du kan ikke komme her å påstå at ditt utsagn vedrørende rettskriving er så mye bedre
Han trenger ikke komma og punktum når han ler hele veien til banken
Fordi jeg skrev jises? jaja kos deg
Det var flere skrivefeil enn som så . Hele setningsoppbyggingen din var feil og du skulle delt opp med komma eller punktum
Jo takk. Jeg nyter oppgangen i Funcom? Ble du litt snurt siden brannfakkelen du kastet backfired?
Drikker han nå
Det er en gledens dag karer, nå må vi fokusere på det som er viktig!
CE klatrer fint tilbake hvor den hører hjemme etter steam bugs/nullstilling eller what ever.
Ingen ting med salget å gjøre og ingen grunn til bekymring. Pengene renner inn og vi er såvidt i gang. Morroa starter ila kvelden når streamerne begynner og Asia står opp til lansering av CE
Hadde en liten leksjon for kona etter middagen i dag, fra min fartstid starta i Funcom galskapen årsskiftet 2015-2016. Med opp og nedturer, Black Thursday, EA osv osv osv, fra stor gjeld til velfylt pengebinge.
Har vært en interessant reise, selvsagt ikke bare gøy, men nå høster vi frukter, ikke avkastning.
Jeg har absolutt ingen planer om å redusere beholdningen, utover det jeg må ta ut pga behov for cash.
Håper dere som er ferske i Funcom evner å se forvandlingen, at Funcom 2.0 leverer varene til de grader, og at nå går det en vei.
Vel, aksjekursen på tullebørsen i Oslo vil jo være en Berg og dalbane, med stadig høyere topper.
Som jeg ser det så er det fortsatt kjempegod kjøpsanledning, på tross av en puslete 10% oppgang i dag. Tipper vi får flere OK dager etterhvert som vi ser på listeplasseringer, gode anmeldelser osv osv.
Kanskje noen vil mekke en poll hva kursen er neste fredag, 18.mai?
Gidder ikke før jeg har peiling på hva jeg ville stemt selv. Som det er nå, så vet jeg ikke om det blir 20 eller 50 kr
Har fulgt (og eid inn og ut) Funcom fra 2008, noen bedre?
Kommer an på når du var inn og ut