da har det gått meg hus forbi
Det meste kommer her først
Du refererer sikkert til denne?
Vær obs på at spill som Dark Souls 3 kom i april, og Doom i mai, så listen kan på den måten være litt misvisende i forhold til hva som gjelder for i år.
DEt er den listen ja. Så må man huske at volumet har steget ganske mye siden den listen kom også.
Har slettet en del innlegg med personangrep her nå. Oppfør dere!
Solgte resten av Funcom nå for 21,30. Tror jeg ser an litt før jeg går inn igjen. Er litt for risky her nå for min del.
Djises… her går det alle veier
Helt enig og for langsiktige investorer er det her fokus bør ligge. Det er mye bedre å selge mye over lang tid enn å fokusere på en 1.plass på steam.
Har han mye igjen dere som har lister? Vet at dere vil holde dette hemmelig siden dere betaler for lister, men kan bare svare ja eller nei istedet for tall.
Ingen av de seriøse her inne vet hvem “han” er. Folk trader. er ikke verre.
OM du tenke på atle har han sikkert 1,5mill aksjer fortsatt ( som er summen han flashet sist uke).
Enig, tok gevinst på det meste jeg også. Dessverre.
@Aksjesnila, @Morti - misfornøyd med gårsdagens PM og launch?
Fint å begrunne salgsdeklarasjonene sine her inne så det liksom ikke bare blir “selg” dere selger.
For øvrig bare nysgjerrig
Jeg kjøpte for 159 000 kroner og fikk nå ut 320 000. Det er hovedsaklig derfor i kombinasjon med at jeg tror flere vil selge de neste par dagene. Med stengte børsdager og folk på langhelg er det mulig at folk vil redusere risikoen nå. Videre så kjøpte jeg når Funcom var på det minst hausete nivået, mens det nå er på det meste hausete nivået. Bedre å kjøpe når det er rolig og selge når hypen er som størst. Da er det nok kjøpere til alle
Ellers har jeg ikke tenkt å snakke ned kursen. Skal nok spille spillet igjen resten av uka.
Nu kör folk panik…
Egentlig fornøyd med launch, men redd markedet har «behov» for bedre lister i drt korte bildet. Forøvrig følger jeg plan om minimering av risk pga nært forestående boligkjøp.
Og så fikk jeg ca 100% igjen
En ting har jeg lært av Funcom. Jeg er totalt ute av stand til å forstå aksjemarkedet…
Indeed. Spelar ingen roll hur många gånger man varit med och tror att “Men fan i morgon, då jävlar blir det uppåt!”… Nejdu så enkelt var det inte
tok litt på 20,90
Edit: og meir skla det bli
Se på det som skjer, folk med 15kr i snitt går ut, folk med 20-21 i snitt kommer inn.
Imens trykkes det ut kopier av spill i høy fart.