Kan nok og være endel folk som satt med fra over 5 til langt nedpå 2 tallet som frykter at aksjen trykkes ned i søla igjen. Det viser seg at det fortsatt går ann…
Jeg måtte redusere 25% i beholdningen pga giring/og stop loss. I tillegg så har jeg brent meg tidligere på å ikke høre på trading eksperten @Morti…
Jeg har fortsatt troa men det føles ikke godt med disse svingningene i kursen, særlig når vi ikke får noe nøyaktige salgstall på spillene, så handler en litt i blinde…
OCH det är just när alla blir så här “rädda” som man ska köpa. Ni kommer ångra er hårt att ni inte “pallar” trycket. Utnyttja möjligheten istället. Fundamenta är ju för fasiken SJUKT BRA.
EDIT: inget personligt mot dig @Slobo
Du har forstått det…
Greit nok vi ikke er nr 1 på listen, men det er PUBG vi snakker om her.
Så har vi konkurranse med GTA V på 50% avslag
og The International som ble sluppet 9.may
All things considered… selger som hakka møkk nå!
Deja vu fra i fjor. Bare til å gratulere dem som nok engang har klart å bombe kursen til tross for at det fundamentale er 100 % bankers.
Penger på gaten. Igjen.
#5 på Steam betyder att Funcom säljer och säljer… och folk istället för att köpa aktier gör lika …
nu har vi annan historia än vid första lansering… 3 platformer… mycket på gång… osv. behöver inte förklara… men det finns folk som vill påverka andras beslut…
Det är fortfarande EXTREMT stor skillnad att ligga på plats fem än plats 1 i omsättning.
Vi hade 249 reviews igår. Många räknar ett snitt på 70 sålda kopior per review. De ger runt 17k igår. När CE släpptes på EA när de låg etta var det 50k per dag minst, i januari!
Sen kan man fråga sig om det är battlepass på andra eller sjätteplats som gäller ?
@Antzzo , det her helt korrekt. Men vi på 4/5 plass på steam hvor vi allerede har solgt omkring 8-900.000 kopier.
Vi selger også på Xbox og PS4, på PS4 er det et helt nytt spill. Jeg blir ikke overrasket om vi får melding om 2 million solgte kopier ila 2-3 uker.
Ender vi grønt i dag?
Dette her følger min oppskrift perfekt
Folk selger i panikk når kursen synker, gevinstsikring og vi ikke har nr 1 på steam listene. Jeg har tatt i mot med begge hender i dag i påvente av hva jeg virkelig venter på; nemlig PS4 salget som med stor sannsynligvis kommer som en positiv overraskelse for mange. Her forventer jeg at Funcom kommer med oppdateringer om salg etterhvert siden vi aksjonærer ikke har mulighet til å følge dette i samme grad som med PC.
Selv har jeg restskatt på over 200 000 etter vellykket Funcom salg i fjor så skjønner at folk gevinstsikrer, men å gjøre dette langt under kursen før launch er ikke så smart
Tålmodighet lønner seg her folkens
Dette er jo bare tull, nekter å la meg finte ut av dette nå. Vi VET jo att ting har gått bra. Genialt å selge i panikk da …
Nå fikk jeg vite noe fra Aksjemannen på Hegnar forumet…
Aksjemannen
I dag kl 11:01
Solgte mine for 23. I går via megler. Tydeligvis en som var veldig interessert i å kjøpe for så å shorte hele dritten. I dag ser jeg jo at det var lurt med tanke på droppet»
Ikke ta alt som blir sagt for sannhet. Kanskje det stemmer, kanskje ikke. Folk skal være lure med uttalelser. En shortposisjon i Funcom må være 3,75 millioner aksjer for å vises i registeret så noe definitivt svar får du ikke på dette tror jeg.
Ja nettopp
Bare jeg som lever i håpet om at Funcom slipper melding i dag om x antall solgte spill de første 24 timene av launch?
Det kommer inte hända iom att Funcom inte får försäljningssiffror från PS4 från de som säljs idag. De släpar några dagar i US och upp emot en vecka i Europa
Finns det någon källa på detta? Har läst det några gånger men inte sett någon uttalande från PS eller från någon utvecklare.