Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Kan inte ge någon direkt källa från en länk mer än att jag vet att det är så. Det var samma med Xbox när det släpptes

Noen store som skal streame CE ikveld?

Folk tror att det blir samma situation som föra gången… men det som vi har och vet nu pekar att det kommer inte att hända med kursen… jag är 99% säkert… lovely MYZ på g… :sunglasses:

1 Like

Tror muligens Giantwaffle var opptatt, men hele den gjengen (utenom Lirik) var giret på å spille mye. TwitchRP serveren lever i beste velgående :slight_smile:

1 Like

Lirik likte det ikke?

Vi ligger i hvertfall på første side på topsellers i psn store i UK og US. Men aner ikke tidsperioden de måler for.

Tror han likte endringene veldig godt, og spesielt combaten, men dette er nok ikke hans type spill

1 Like

Lirik er lei den type spill, egentlig lei av gaming generelt

Ikke så lett å ha gaming som jobb :stuck_out_tongue:

2 Likes

Noen som har noen refleksjoner rundt Q1 rapporten?
Den kommer vel 24. mai.

Wow , og igår lå Ce på side 4 :hushed:

Kjøpte litt mer nå…

EDIT: Ren gambling

1 Like

Skulle hatt ubegrenset med penger for å motvirke “jævelskapen”

Jeg blir forbanna over at kursen ikke følger min matte :smiley: jeg vet det er nybegynner feil å anta at det er sterk korrelasjon på det fundementale og kursen, men det var da som pokker!
Bare å brette opp buksa og bite i puta for funcom kommer alltid til å rote i andretasje :cucumber:

Det är lugnt:) VI kommer tillbaka. Slutar på minst 21:- idag?

2 Likes

Pillars of eternity 2 som var på første plass på GTS har kun 216 reviews på 1 dag. Tror dem har solgt mer enn 15000 spill.

11 000 online der, definitivt langt mer.

Folk er hyper stresset , slapp av det er en fin dag ute og solen skinner stort sett over hele Norge og Sverige.
Funcom leverer som de skal at noen som har hatt en fin reise stepper til side sånn er livet på verdens børser. Tror man at nye FUNCOM er en sprint så selger man tror man nye Funcom er en maraton så er man ikke startet oppvarmingen enda. Som jeg sa et sted i går blir man stresset så har man for mye Funcom i porteføljen da bør man selge hvis ikke så er det en fin dag at noen tar gevinst mens Funcom holder kjeft og jobber for oss det er slik det skal være.

7 Likes

PS4 store…

Top Games
Release date “last 30 days”
Rank: 4

Release date “last 7 days”
Rank: 1

SELGER SOM HAKKA MØKK!

24 Likes

Oj Sann !

Er det ikke bare tull å krysse av for “siste 7” og “siste 30” dager? :stuck_out_tongue:

Såvidt jeg kan skjønne, så selger CE på PS4 2-3x så bra som på PC, men det er vanskelig å verifisere. Jeg tror bare ikke filtrerte bestselgerlister er noen god måte å finne trenden på. :stuck_out_tongue:

3 Likes