Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Jeg har kjøpt på 20.20 og 19.70. Ligger med kjøp på 19.50 men tror ikke jeg får det. Solgte samme som jeg kjøpte nå på 20.80 og 22. Hovedpotten er med, kjøper og selger for 60.000kr. Toppen er ikke nådd enda, jeg tror det selges mye spill nå. Halvannen mill er innen rekkevidde om kort tid.

Hvor mye har blitt solgt via retail worldwide?

1 Like

Sier jo sitt at enkelte er utsolgt…

Husker det ble hevdet når vi fikk inn alle de svenske eierne, at nå var jo-jo-svingningens tid over. Så feil kan man altså ta.

Spillet går så det griner, og så dette. Fortsatt er det sånn at når en aktør selger, så hiver nervebuntene seg på med salgsordre.

1 Like

Liker stigningstakten på kurven. Jevn og fin, forhåpentligvis en indikasjon på fortsatt stigende interesse.

Altså aksjen har vært ned litt over 50 øre etter gammel kurs i dag. Er vel ingenting unormalt ved det i Funcom rundt lansering? Vi skal jo opp igjen så her er det jo bare å nyte fineværet og slappe av.

1 Like

Enig med @vcp over her, releasen gikk meget bra. litt lite serverkapasitet. det blir nok ordnet. Spillerne klager jo ikke på masse problemer i spillet, ser jo ut som de elsker spillet. De klager på att de har problemer med å komme inn på div. servere. Funcom har kapasitetsproblemer, da selger mange aksjene sine… :money_mouth_face:

Ser ut til at xbox-folket har lagd egne servere. De offisielle er godt fylte, finner 26 på PvE. 45 på PvP. (De som dekker oceania er 1 og 3 stk. Disse er så godt som fulle.) Håper Funcom følger med på behovet.

Tror mange spiller privat først, så ut i multiplayer/online

2 Likes

Kursen siger oppover igjen RT 20,06

Stigande försäljning verkar det som. Ökat antal spelare. VI har fått bekräftat att CE sålt ÖVER 1 miljon kopior. Bra stats på Twitch. Att sälja innan torsdag samt helgen med allt positivt är för mig en gåta. Igår var alla så jäkla happy! Det var BOOM och Skumpa och allt möjligt. Något som ändrats idag?

Ikke nødvendig, men skjønner hva du mener. CE retail er vel å regne som en maks AA tittel, hvor GOW er AAA og FIFA er AAAA. Men det er noe med mange bekker små. De har vel fått en del penger up front her?

Man kanske ska passa på att sälja nu när vi är över 20:- ?

Kommer ikke til å ofre de som står igjen på 19. stasjonen en eneste tanke. :wink:

1 Like

Jeg selger hvertfall ingenting før MYZ er sluppet. Tror det er mye potensial i det spillet.

1 Like

Det var ett skämt från min sida. Kan vara värt att tillägga:).
Kommer inte sälja på länge. Har utökat poistionen till 120K aktier nu. Lets roll.

1 Like

Hva gjelder reviews, så har vi nå 73% positive igår, 72% positive så langt idag. Skulle gjerne sett den over 80, men de fleste negative går på serverissues, og ikke selve spillet.

1 Like

Så lenge negative reviews primært går på serverissues så er det trodd alt bedre enn at de ikke liker spillet. Og markedet liker spillet :wink: jeg vil slutten er 20.50 i dag

2 Likes

21:-

Som forventet det :blush:

Oppdatert cinematic trailer :

5 Likes

Det ble åpenbart satt en short. Folk her inne må ha visst dette. Kursen vil algoritmevoldtas inntil den lukkes. Trist men (trolig) sant.

Det fundamentale så vi at knapt bet på dette i 2017.

Det funka i fjor. Trodde ikke det ville funke i år… dvs om vi får en repeat så skal vi gradvis ned uke for uke til shorter er fornøyd… bruker om nødvendig, endel kapital på å presse kursen ned med tap. Det er aksjonærene som tillater dette.