Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Greit å sette ting i perspektiv av og til

image

13 Likes

Og dette er jo også grunn til at markedet nå stiller så høye krav for enda høyere verdsetting

Nå er jo CE allerede en gedigen suksess for Funcom, hvilket alternativ velger man da? :thinking:

Kjøpe mer

Poenget var at det nok også er andre makter som rår i aksjen av og til :wink:

2 Likes

CE er allerede en suksess over all mulig forventning. Så alternativene er:

Tror man at fundamentale forhold endelig skal begynne å påvirke kursen så kjøper og holder man.

Tror man aksjonærer med gelenerver nok en gang lar seg lure til å selge på lavere nivåer så selger man og venter på ny inngang.

2 Likes

Jeg tror på begge deler.:slightly_smiling_face:

Avslappet Mail. Virker som de er komfortable og har god kontroll, uten at denne sier noe mer enn den gjør.

6 Likes

Yo bro!

It’s been fucking crazy around here!! Goddamn Germans keep pissing on the servers and our CMs are having hourly breakdowns! We really screwed the pooch on this one, GET OUT while there’s still time!!!

The Schreinmeister

10 Likes

Jeg synes Funcom fortjener skryt for å finne et launch vindu uten noen AAA titler i veien. :slight_smile:

7 Likes

CE er en AAA-tittel nå :wink:

3 Likes

Så du mener CE er i veien for seg selv? :stuck_out_tongue:

4 Likes

Hehe neida. Men fra nå av så er det ikke mer snakk om at stakkars lille Funcom må passe seg for å lansere spill samtidig med andre. Nå er det andre som må passe seg for å ikke lansere samtidig med Funcom.

4 Likes

Ser att flere sitter i dilemmaet mellom å tørre å sitte over helga, eller å selge i ettermiddag.
Jeg skal ikke prøve å råde andre til noe som helst.
Kan bare snakke for hva jeg gjør selv. Jeg sitter, fordi jeg er helt sikker på att det er lag på PS4 listen, der har CE gått fra 21 til 12 og i dag til 6 plass. Tørr vedde ganske mye på att i morgen har vi 4 kanskje til og med 3 plassen. Det alene tror jeg vil være nok til å holde kursen minst på samme nivå som i dag.
Så på Steam, der har CE ligget klistret til 3 plassen og har i 5-6 timer vært oppe på 2 plass. Jeg forventer att CE holder 3-4 plassen over helgen. Gjør vi det = samme som over, minst samme kurs som i dag. Da har CE ligget nesten en uke på topp 3, det gir mange :moneybag: i kassa.
Håper alle retail forhandlerene har fått påfyll og kommet igang med salget igjen.
Jokerne er diverse PR stunt fra Funcom i helgen, blir CE featured på diverse salgssider? Kan CE klare 2 plassen bak God of war på PS4 lista.
Hvordan kommer stuntet med 60! streamere i 48 timer til å slå ut. Reiner med pene Twitch tall store deler av helgen. Skriver ikke noe om X-Box den lever sitt eget liv og selger nok noen 100 eksemplarer i døgnet. Tar alt som bonus her
Mye å ta hensyn til, men kom ikke her og fortell meg att en 2-3 plass på Steam i mai IKKE selger mange kopier i døgnet.
God helg og lykke til med ditt valg.
Halling

8 Likes

Kanskje jeg er representativ. Solgte extra tradingpott kastet inn på slutten av onsdagen og sitter med resten :blush: God helg!

2 Likes

Sitter med hele potten utover i neste uke. Alt tyder på godt grunnlag, som bare blir bedre.

6 Likes

An Empirical Study of Game Reviews on the Steam Platform

https://www.researchgate.net/publication/324923032_An_Empirical_Study_of_Game_Reviews_on_the_Steam_Platform

God fredag! :sunny:

5 Likes

Sitter over helgen. Meget mulig det kommer melding om salg før børsen åpner mandag og folk må løpe etter.

2 Likes

Da er det bare å sette mine yngre gaming-brødre i arbeid denne helgen. Satser på god feedback! :smile:

16 Likes